donderdag 19 april 2018

Donderdag - kerstkaart

Hallo, hier ben ik weer met een kerstkaart voor "52weekstochristmas" ! Weeral donderdag, wat gaat de tijd toch vlug !  Gelukkig heb ik nog wat kerstkaarten op voorraad, want vandaag was het echt te mooi om binnen te blijven. 
Deze kaart is met een stempel en tekst stempel van Penny Black, ik hoop dat jullie ze leuk vindt.    Nog hartelijk dank voor alle lieve reacties en ik kom de volgende dagen zeker bij jullie langs !
Alvast een heel mooi weekend ! 







Hello, here I am again, with a Christmas card for "52weekstochristmas" ! Wow, time is flying.
Just as well, that I have some Christmas cards in stock, today was such lovely weather, too beautiful to stay inside.   This card is with stamps from Penny Black, hope you like it.
Thanks again for all the nice comments on my last post, I'll visit your blog these next days !
Meanwhile, I wish you all a very lovely weekend !

21 opmerkingen:

  1. Heerlijk koele kaart Enny , met echte sneeuw erop Superleuk !!
    Fijne zonnige dag en dank voor je bijdrage weer by week 16
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super! Goed van je dat je een voorraadje hebt, ik niet. Daarom vandaag geen kerstkaart van mij, vond het ook veel te mooi weer om binnen te zitten.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart heb je gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk aartje, leuk afdrukje met de sleeënde vrienden..

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Enny,.....leuk gedaan met de sneeuw!
    Fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kerstkaart Enny,
    wat heb je mooie stempels gebruikt, leuk tekst ook,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het plezier van de egeltjes straalt van je mooie kaartje af! Superleuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijkheid op deze kaart !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt Enny!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kerstkaart met een mij welbekende stempel, maar die blijft toch zooo leuk. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, Enny! Lief stempel is dat.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig plaatje op je kerstkaart! Heel leuk!
    Heb je mijn mailtje nog ontvangen voor de foto's?
    Groet en geniet van het mooie weer!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart Enny. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super lief kerstkaartje Enny...wat een schattig stempeltje erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaartje heel leuk !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een mooi kaartje zo !
    fijn dat je er deze week weer bij bent
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend leuk kerstkaartje! Ik ben gek op de Penny Black stempels. groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen