zondag 22 juli 2018

Jarigen

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie genieten van een mooie zondag ! Ik was in de tuin bezig, even afkoelen nu....  :)
Onlangs had ik ook verjaardagskaarten gemaakt voor de 2 kinderen van Sarah, die op dezelfde dag jarig zijn. Nu kan ik ze hier laten zien.
De paarse achtergrond is gemaakt met Judikins Mica Gloss, dat schittert zo mooi. En leuk, dat ik die jongens-stempel nog eens kon gebruiken, en zoals jullie mij kennen, staat er zelfs een hondje bij... :)
Nog een fijne dag en tot de volgende keer !








Hello everyone, it's still beautiful weather here, next week even tropical !  I was busy in the garden, but came inside to cool down...  :)
Some weeks ago, I made 2 Birthday cards for the children of Sarah, their Birthday is on the same day. For the boy I used an "oldie" (Penny Black), and, knowing me, there is even a cute dog.  :) 
The background of the purple card was made with Judikins  Mica Gloss,  which gives a nice shine or glitter.
Have a nice day, and see you next time !

6 opmerkingen:

  1. GORGEOUS cards Enny, love the Mica Gloss on the second card which is a real 'wow factor', just beautiful. Enjoy your summer as the season changes so quickly and soon it will be snow again...hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Enny. De kaartjes zijn tof.
    Zoals ik je al zei vond Aranka de hare echt SUPER! Het jongetje is lief! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje voor Jaro en die voor Aranka is ook al zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten! Vooral de onderste vind ik, als liefhebber van silhouet stempels, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaartjes Enny. Die zullen weer blij geweest zijn !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal aangepast aan de kinderen. Twee heel mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen