donderdag 23 augustus 2018

Donderdag - kerstkaart

Hallo allemaal, welkom op mijn blog ! En het is weer donderdag, dus tijd voor een nieuwe kerstkaart bij '52weekstochristmas' ! Ik ben met de vorige maand-uitdaging in de top 4 beland, wauw, fantastisch, hartelijk dank aan de jury ! En ook hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart, zo tof !
Vandaag een kaartje dat ik maakte voor de maandelijkse uitdaging van "Creatief met stempels" : alcohol inkt gebruiken.
Ik heb eerst de bomen gestempeld (met Stazon) op glanzend fotopapier, en dan de bomen en de lucht met een penseel met alcohol inkt gekleurd.  De sneeuwman kennen jullie zeker, hij is van een set van Action. Ik heb hem 3D op gekleefd.
Natuurlijk ga ik straks bij de andere dames kijken, altijd leuk om inspiratie op te doen.
Het weer wordt een beetje frisser met mogelijk regen, maar dat is prachtig knutselweer !
Nog een fijne dag en tot de volgende keer !



www.52weekstochristmas.blogspot.nl
Hello everyone, here I am again ! It's Thursday, so time for another Christmas card at '52weekstochristmas' !  With my last Christmas card I landed in the Top 4, wow, fantastic !
And many thanks for the lovely comments, always nice to read.
Today a card, which I made for the monthly challenge of 'Creatif with stamps' : use alcohol ink.
First I stamped the trees with Stazon, then I used a paintbrush and alcohol ink, to colour the trees and the sky.  The snowman is from a set from Action, I put him in 3D.
Later on, I'll have a look at the other cards, always nice to get inspiration !
Have a nice day, and see you next time !

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Enny.
    Heb ik nog nooit geprobeerd om op glanzend papier te stempelen.
    Een leuke tip om eens te proberen.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, je kaartje stond gelinkt, maar het berichtje was niet te vinden...
    Nog eens gefeliciteerd met je winnende kaartje! Deze is ook heel leuk! Alcoholinkt is voor mij iets onbekends... Heel mooi kaartje Enny!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat leuk om de stempels in te kleuren met alcohol inkt, je kaart is heel mooi geworden.
    Hier is het inmiddels gaan regenen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje Enny...heel leuk die vrolijke sneeuwpop erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie en gezellige kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Enny,
    Hij is erg leuk. Op fotopapier gestempeld, dat geeft een mooie glans. Ik heb het nog niet gedaan, maar ga het zeker eens proberen. De sneeuwman is erg leuk....ik heb hem ook.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous snowman card, cute all over in fact.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en mooie kaart Enny,
    ik ben helemaal niet thuis in de inktjes-wereld maar het ziet er mooi uit en de sneeuwpop is een leukerd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet mijn alcohol inkt ook maar weer eens bovenhalen. Supermooi effect bereikte je met dat inkleuren. Heel mooie kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Enny!
    Gisteren kon ik je kaartje niet vinden....daarom een dag later!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een leuk winters tafereeltje, mooi gemaakt
    blij dat je deze week weer van de partij bent !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kerstkaartje Enny, Héél fijn dat je zo trouw aan mijn maandelijkse uitdaging mee werkt, Dank daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan! Mooie kaart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk, mooie achtergrond, leuk al die bomen en die sneeuwpop blijft toch ook zo schattig
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen