zondag 19 augustus 2018

Ik ben er weer !

Hallo allemaal, ik ben terug, na een korte maar deugddoende vakantie ! Ben nog bezig met wassen, strijken, opruimen, enz...  maar intussen wou ik mij toch weer melden. Nog hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart. En ik las dat ik bij '52weekstochristmas" bij de Top 4 ben geland met mijn vorige kerstkaart, wauw, zo tof, ik ben er heel blij mee !
Vandaag een kaartje, dat al is aangekomen, dus kan ik het nu tonen. Ik heb het gemaakt volgens de workshop, die ik laatst bij Maria Bellekens volgde, dus met Dylusions spray, een stencil, en ook bloemen, uitgeponst uit cardstock met Dylusions.   
Zodra ik meer tijd heb, kom ik weer op jullie blogs kijken.
Intussen nog een heel gezellige zondag !



Hello everyone, here I am again, after a short but lovely holiday ! I'm stilll busy with the laundry, ironing, etc...  but wanted to let you know, that I'm back.  Many thanks for the lovely comments on my last card. And I found out, that I'm in the Top 4 at "52weekstochristmas" with my last Christmas card, hooray, I'm very glad and honoured !
Today a card, which I made with the technique from the workshop by Maria Bellekens, with Dylusions spray, a stencil, and the flowers are cut from Dylusions coloured cardstock.
As soon as I have more time, I'll visit your blogs.
Meanwhile, have a lovely Sunday !

19 opmerkingen:

  1. Fabulous love the result. What stencil did you use, like this one Enny.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug Enny en direct met een heel mooie kaart met schitterende achtergrond!!!
    Rustig aan met alles opruimen anders ben je bijna weer aan vakantie toe hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Enny, ben blij dat je deze technieken gaat gebruiken!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terug van weggeweest Enny.
    De batterijtjes terug opgeladen ?
    Het kan eens deugd doen hé.
    Je post hier al meteen weer een prachtige kaart.
    Zo'n mooie en speelse achtergrond.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Enny, wat een prachtige kaart laat je hier zien. Ik ben helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Enny, fijn dat de vakantie deugd gedaan heeft. Je kaart vind ik prachtig met die mooie achtergrond. Heel mooi gedaan. Succes met opruimen ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Enny,

    Wat een leuke kaart maakte je! Toffe achtergrond.
    En wat fijn dat je terug bij me kan reageren... haha! Ik heb de laatste tijd weinig tijd gehad om te bloggen maar ik probeer mijn leven te beteren! Dus probeer ook bij jou wat meer langs te komen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je er weer bent! En meteen weer een heel mooie kaart. Super die kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een prachtig kaartje met deze bloemen maar ik zie een kerstkaartje bij 52 WTC?? Hoe kan dit! Leuk he dat je ook een keer mee kan doen met de challenge van de maand! heb je al info van Ingrid? Ik zou graag een kaartje willen ontvangen via de mail voor volgende week. Denk je dat het gaat lukken. In de kleuren groen/rood is de wens van Bep! Ik hoor het graag! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom thuis wéér Enny en meteen al z'n leuke kaart gemaakt !!
    Lekker nagenieten hoor van je vakantie, opruimen komt wel :-)
    Gezellige vrijdag en een fijn weekeinde alvast
    Groetjes van Epie ......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig hoor deze kaart en wat een mooie achtergrond.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Enny. Ik zie hieronder ook een geweldige leuke vrolijke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met deze techniek Enny . Maar volgens mij is dit een andere kaart, dan die bij 52 WTC gelinkt staat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, prachtig die kleuren ook! Topkaartje!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel dat je deze maakte voor mij. Ik was er heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen