dinsdag 28 augustus 2018

Zomerkaartje

Hallo allemaal, hier ben ik weer ! Ik heb het 3 dagen zonder Internet moeten doen, ik had donderdag al problemen met mijn kerstkaart-bericht. Vandaag is de technieker langs geweest, nieuwe modem geplaatst, dus alles weer OKE. 
Hier nog een kaartje voor de maandelijkse uitdaging bij Creatief met stempels.  Ik heb op glanzend fotopapier gewerkt, en met alcohol inkten een achtergrond gemaakt. De stempels (met Stazon) zijn van Marianne Design. Ik heb er nog geen tekst op gezet, omdat ik nog niet weet naar welk land de kaart gaat.... :)
Nog hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige berichten, zo tof !
Donderdag ben ik er natuurlijk weer, met een kerstkaart.
Nog een fijne dag !




Hello everyone, here I am again ! I've been without computer for the last 3 days, no Internet, no mails....  Today, the technician came, and everything is alright now.
Here another card for the challenge of Creative with stamps.
I put a background with alcohol ink on shiny photopaper. The stamps (with Stazon) are from Marianne Design.  No text yet, because I still have to decide, to which country the card will go....
Many thanks for all the kind comments on my last cards, so lovely to read !
I'm back on Thursday, with another Christmas card.
Have a nice day !

3 opmerkingen:

  1. Great result with the photo paper Enny, I often use it too and the results are interesting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Enny,

    Wat een leuke, zomerse kaart maakte je. Tof, die alcoholinkt als achtergrond...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk effect! Gelukkig hoefde je het internet niet lang te missen :)

    BeantwoordenVerwijderen