maandag 3 september 2018

Bloemen

Hallo en welkom op mijn blog !
Oh, wat ben ik toch stom geweest vorige keer ! Wegens tijdsgebrek had ik mijn bericht van donderdag reeds op woensdag gemaakt, en toen heeft het geregend. Maar op donderdag niet, dus waren velen van jullie verbaasd over mijn tekst.  Sorry !
En nog hartelijk dank voor de vele reacties, ik lees ze heel graag !
Hier een kaartje voor een jarige, die niet op mijn blog kijkt, dus kan ik het alvast tonen.
De bloemen uit gestanst met een "oude" set van Heartfelt Creations en een stencil als achtergrond.
Vandaag in België de eerste schooldag, dus wens ik iedereen die naar school of naar het werk moet, een goede start !



Hello and welcome !
First of all, many thanks for your lovely comments on my last card, always nice to read !
Here a flower card for a lady, her Birthday is soon, but she doesn't visit my blog, so I can show it already.  I used "old" dies from Heartfelt Creations and a stencil for the background.
Today, school starts again in Belgium, so I wish everyone who goes to school (or to work) a good start !

12 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemen kaart!
    Mooie achtergrond.
    Hier de scholen ook weer begonnen. Drukte in de straat met de kids op hun fietsjes. Hou mijn hart vast!
    Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leven van een blogger gaat niet altijd over rozen Enny hihi maar dat mag de pret toch niet drukken? Je bloemenkaart is super!! Ook hier in het Noorden zijn de scholen vandaag weer begonnen...om is de grote vakantie in heel Nederland!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card for your friend Enny, love the flowers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen op je mooie kaart Enny!
    Ik mail jou binnenkort nog eens ivm de ATC Coins. Voor mij is ATC nieuw, en zit nog met wat vragen. Denk dat jij me wel kan helpen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart.
    Leuke achtergrond en prachtige bloemen.
    Tof gedaan.
    Weer druk op de weg, nu het schooljaar terug is begonnen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart laat je hier zien Enny!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart in prachtige kleuren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die bloemen op die achtergrond !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ja dat vraagt extra nadenkwerk als je een berichtje voorprogrammeert. Maar dit kaartje is alweer heel mooi gemaakt! Prachtig met het achtergrondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige bloemen, ze passen perfect op de mooie achtergrond. Heel mooi kaartje Enny!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....wat een schitterende kaart Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen