donderdag 20 september 2018

Donderdag - kerstkaart

Hallo en welkom op mijn blog ! Eerst en vooral hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaarten, wow, ik ben er heel blij mee !
Donderdag, dus het is weer tijd voor een kerstkaart op '52weekstochristmas' !
Een beetje laat vandaag, want ik ben deze morgen naar de Hobbybeurs in Mechelen geweest.
De beurs is nog t/m zondag, dus wie zin heeft......
Het kaartje is met een stempeltje dat ik al heel lang heb, en ook het papier is een "oudje", dat wel goed bij de stempel past.  Ik heb er ook nog een houten hertje op gekleefd, dat komt nog van Zeeman.
Dat is het voor vandaag, ik ga zo vlug mogelijk bij de andere dames kijken.
Alvast een fijn weekend !



Hello everyone, first of all many thanks for the lovely comments on my last cards, you make me very happy !
Thursday again, time for another Christmas card at "52weekstochristmas" !
I'm a bit late today, because, this morning, I went to a Hobby fair.
This card is with an old stamp, and, lucky enough, I also had some old paper, that matches with the stamp.  I also used a wooden deer as embellishment. .
That's it for today, I already wish you a lovely weekend ! 

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Mechelen is helaas voor mij te ver maar jij hebt vast leuke spulletjes gekocht daar. groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kerstkaart Enny , prachtig .
    GRoetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje heb je weer gemaakt Enny.
    Was het leuk op de beurs in Mechelen?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kaart voor rendieren! Heel leuk zo bij elkaar. Heb je nog wat leuks gezien op de beurs? Of gekocht misschien? Het zal voor mij en tijd duren voor ik weer op een beurs kom waarschijnlijk...dus ben wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart Enny, leuk stempeltje en heel mooi,bijpassend papier,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kerstkaartje Enny, mooi papier gebruikt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt al een mooie voorraad kerstkaarten. Ik moet er nog aan beginnen :)
    Hopelijk kon je mooie dingen scoren op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met dit rendiertje en papier. We waren niet alleen in Mechelen, wat was het druk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was het leuk op de beurs Enny? Je kaart ziet er heel feestelijk uit met die leuke rendieren. Mooi ingekleurd ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk Enny !!!!!
    Mooi gecombineerd !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ever so cute Enny, love this designed Christmas card.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart ! Een echt snoesje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Enny, leuk hertje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart! En juist, de hobbybeurs... Ik woon er nu vlakbij en was het ondertussen vergeten. Maar tijdens de verhuis heb ik beseft dat ik echt wel héél veel knutselspullen heb en ik mag van mezelf niets nieuws meer kopen tot de voorraad wat verminderd is, dus heb ik een paar weken geleden besloten om toch maar niet naar de beurs te gaan. En zo was het zelfs al helemaal uit mijn gedachten gegaan...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen