zaterdag 15 september 2018

Nog olifanten

Hallo allemaal, ik hoop dat ik jullie niet ga vervelen, maar vandaag toon ik weer een olifanten-kaartje. Ik heb er al 10 gemaakt, dus er zullen er nog voorbij komen. :)
Deze keer een Indische olifant, met glitter papier in de achtergrond.
We krijgen mooie nazomer dagen, dus ik hoop dat jullie er allemaal van kunnen genieten. Nog hartelijk dank voor de leuke commentaren op mijn vorige kaart, ook mijn hondje was heel blij met de reacties, ha, ha !
Intussen doen de laatste bloemen in de tuin nog ferm hun best, o.a. dahlia's. De bijen en hommels genieten er van.
Ik wens jullie allemaal een prachtig weekend, en tot de volgende keer !





Hello everyone, I do hope that you won't get bored, but I have another elephant-card today. So far I made 10, so you'll see some more.  :)
This time an Indian elephant, with glitter paper in the background.
We'll get lovely weather next week, I do hope that you can all enjoy it. 
Thanks again for the nice comments on my last card, and my little doggy wants to thank you also for your kind words ! :)
Meanwhile, the last flowers are blooming in the garden, f.i.  dahlia's, much to the enjoyment of bees and bumblebees.
Have a lovely weekend, and see you next time ! 

8 opmerkingen:

  1. Beautiful elephant Enny, love this card.
    The bee....I could hear them outside today here, it was so hot and I guess with the flowers out the bees were happy.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi geheel met dat paarse achtergrondpapier. Ik moest meteen aan oosterse sferen denken Enny.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij vervelen de olifanten zeker niet, ik vind een olifant iets speciaal hebben en altijd mooi voor het maken van een kaartje.
    Ook deze Indische olifant,is weer heel mooi en mooie tekst erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk met dat paarse glitterpapier als achtergrond!
    Fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow,.....wat een prachtig kaartje Enny!
    Geniet nog van de laatste mooie bloemen in de tuin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Enny. Ik heb even wat bij je gemist, maar wat ik gezien heb: tof!! En al 10 kaarten met olifanten. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij gaat goed!
    Deze is heel tof met deze indische look! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, supermooi deze kaart. Prachtig papier wat je gebruikte.

    BeantwoordenVerwijderen