maandag 1 oktober 2018

Knutselweer

Hallo allemaal, oh, wat was het dit weekend nog mooi weer ! Wel frisser, maar zo zonnig ! Ik heb nog veel in de tuin genoten en ook op uitstapjes met mijn hondje.
Nu is het grijs en regenachtig, dus weer tijd om gezellig binnen te knutselen.
Ik laat nog enkele olifanten-kaarten zien, die ik voor het goede doel maakte.  10 kaarten zijn inmiddels al op hun bestemming.
Ook nog een foto uit mijn tuin, na de hete en droge zomer is mijn gele clematis weer helemaal in bloei gekomen, prachtig tegen die blauwe hemel.
Nog hartelijk dank voor de leuke commentaren op mijn vorige kerstkaart, ben inmiddels al bezig met de uitdaging !
Een fijne dag en tot de volgende keer !





Hello everyone, wow, this weekend was lovely, cooler but sunny ! I've been busy in the garden and also made trips with my doggy.
Now it's grey and rainy, so time to make cards again.
I'll show you more elephant-cards, 10 cards are already at their destination.
Also a picture from my garden, after the very hot and dry Summer, my yellow clematis are in full flower again, so nice against the blue sky.
Thanks again for all the nice comments on my last Christmas card, meanwhile I'm busy with the challenge card.
Have a nice day and see you next time ! 

10 opmerkingen:

  1. Beautiful elephants again Enny, they are my gentle giants. Great mirror stamping too.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende olifantenkaarten Enny!! Ja het was zalig weer en wij zijn hele dage buiten geweest..de tuin is bijna winterklaar en hier bloeit de clematis ook weer -niet zo geweldig als bij jou hoor maar toch. De blauwe druifjes komen ineens volop naar boven...vraag me af of ze het dan in febr/maart ook weer zullen doen?? Nu plenst het hier de heel morgen al...poets en freubeldag!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige olifantkaarten!
    Mooi hoe ze weerspiegelen in het water bij de eerste.
    Je clematis is begonnen aan een 2e bloei. Hier ook het één en ander weer aan het bloeien.De natuur is van slag lijkt het, de merel heeft 3 keer jongen groot gebracht in de tuin. Moet niet gekker worden:)
    Fijne dag en veel freubel plezier!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grijs en regenachtig, hier schijnt nu het zonnetje, ik begin straks aan de strijk....
    mooie kaartjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn het weer mooie kaartjes geworden.
    Vooral de bovenste vind ik supermooi.
    Leuke olifanten stempels heb jij.
    Het is een dier dat mij altijd aanspreekt voor op een kaart.
    Een gele clematis, 'k wist niet dat dat bestond, maar jij hebt er één en hij is prachtig.
    't Is een kwakkel dagje vandaag.
    Het ene moment regen of gieten zeg maar en dan (zoals nu ook weer) een stralende zon.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten weer! En je clematis doet het goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie olifantenkaartjes, zeker de eerste is schitterend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn mooi je kaartjes met olifanten!
    Toch wel heel leuk dat de clematis nu nog zoveel bloemen laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen