dinsdag 23 oktober 2018

Olifantjes

Hallo, hier ben ik weer ! Wauw, het is al dinsdag en bijna november, wat gaat de tijd toch snel ! Vorige zaterdag ben ik naar de Opendeurdag van In't Woefke geweest, het was heel leuk, veel oude en nieuwe vriendinnen gezien, natuurlijk ook gewinkeld,  een toffe "goodiebag" gekregen en een mooie "make and take" gemaakt, een kerstkaartje, dat ik donderdag laat zien.
Het wordt nu toch wel frisser weer, dus ben ik wat meer binnen bezig. Voor het goede doel, de Elephant Haven, heb ik nog een aantal kaartjes gemaakt, deze keer met "leuke" olifantjes, na de serie met "serieuze" afbeeldingen.
Hier zijn ze dan, ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Nog hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, ik lees ze met veel plezier !
Tot volgende donderdag, voor een nieuwe kerstkaart !








Hello, here I am again ! Wow, it's nearly November, how quickly time flies ! Last Saturday, I went to the special weekend of my local hobbyshop, it was fun, I met old and new friends, of course did some shopping, got a nice goodiebag, and made a lovely Christmas card at the "make and take", which I'll show you on Thursday.
It's colder now, so I'm more busy with my "inside" hobby. For the good cause, the "Elephant Haven", I made another series of cards, this time with "cute" elephants.  You already saw 1 Christmas card, here are the Birthday cards.
Thanks again for all the lovely comments on my last card, so nice to read !
See you on Thursday, with another Christmas card !

9 opmerkingen:

  1. een prachtige serie olifantenkaartjes heb je gemaakt Enny...zo lief....
    en een heel mooi initiatief ook...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaartjes met de Olifant als thema!
    Grappig om te zien, allemaal verschillende kaarten, met zelfde afbeelding.
    Ga zo door!!!!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie reeks olifant kaartjes Enny.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik kijk mijn ogen uit, wat heb jij een leuke serie gemaakt! Heel gaaf met die olifantjes.
    Helaas kon ik door omstandigheden niet aan de knutsel voor dit goede doel. Hopelijk waren er genoeg knutselaars die iets gemaakt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo wat veel Enny, stuk voor stuk zijn ze enig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Enny,

    Dankjewel voor deze leuke serie! Ze zitten klaar voor de verkoop!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve leuke serie olifant kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen