zondag 28 oktober 2018

Verjaardag

Hallo, hier ben ik nog eens ! Na enkele regen-dagen (heel welkom voor de natuur), is het vandaag nog eens zonnig, maar wel koud.  Ik ben al een flinke wandeling gaan maken met mijn hondje,  Flo houdt van lopen door de knisperende herfstbladeren, of er zelfs in rollen.  :)
Vandaag toon ik een kaartje, dat al bij de jarige is aangekomen, iemand die een biologische groenten- en fruit-tuin heeft, dus het thema was makkelijk.  Ik heb de ticket-snijmal van Studio light gebruikt, maar de kleine flap dicht gekleefd, om er een label in te steken. De groenten zijn allemaal stempels, die ik uitgeknipt heb.
Nogmaals hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn kerstkaart, en ik wens iedereen nog een fijne zondag !




Hello, here I am again ! After a few rainy days, it's sunny again today, but very cold.  I already went for a long walk with my little dog, Flo loves to walk through the autumn leaves, or even roll in it ! :) Today I show a card, which already arrived, it's for someone who has a biological vegetable  and fruit garden. I used the ticket die from Studio Light, but I glued the small flap, to put a label in.  The vegetables are all stamps, which I cut out.
Thanks again for your nice comments on my last card, much appreciated !
I wish you all a very nice Sunday !
 

11 opmerkingen:

  1. Héél leuk en persoonlijk en de kleuren zó fris en vrolijk!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw knap gemaakt Enny.
    Een gepast thema voor die persoon, daar zal je hem wel mee plezieren.
    Een toffe kaart.
    Ook voor jou nog een fijne zondag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idee was snel geboren Enny en keigaaf geworden! Heerlijk om buiten te lopen en genieten van Flo al rollend door de blaadjes, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Dat is handig de flap dicht maken zodat je er wat in kan doen.
    Die ga ik onthouden.
    Bedankt voor je inspiratie!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart, tof idee om de mal op die manier te gebruiken!
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart en goed idee om er en tag in te steken! Heerlijk hè, bladeren op de grond en er lekker doorheen te banjeren! Daar kan ik ook zo van genieten, ook zonder hond...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vrolijke kaart en leuk idee om de mal zo te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt . Je hebt ook een hele leuke blog . Ik ben je dan ook gaan volgen. Kom je ook eens een kijkje bij mij nemen en eventueel volgen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk toch om een heel persoonlijk kaartje te krijgen. Je maakte er je werk van, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk dat je ticket-mal gebruikte om een soort envelopje te maken ! Mooi zo'n gepersonaliseerde verjaardagskaart !
    Sorry dat ik de laatste tijd wat afwezig ben ... ik probeer het allemaal een beetje terug op de rit te krijgen ... ik zal er trouwens niet bij zijn in Nijkerk dit jaar want had me van datum vergist ...
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen