zondag 25 november 2018

Nog een herfst-verjaardag

Hallo, hier ben ik weer ! Hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaarten, ik lees het heel graag ! En hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger, Ellen !  Ik ga ook eens bij jou kijken, en zo kunnen we elkaar misschien inspireren.
Vandaag nog een herfstkaartje voor een jarige.  Ik heb eerste diverse bladeren uit de tuin tussen 2 stukken cardstock door de Cuttlebug gedraaid, zo had ik al wat achtergrond. Dan nog Distress inkt erover en wat kleine herfst-stempeltjes. De eekhoorn en de tekst zijn weer stempels van een Engels tijdschrift.
Het is grijs en fris, dus ideaal weer om te "cocoonen" en eventueel kaartjes te maken. :)
Ik wens iedereen nog een fijne zondag, en tot de volgende keer !



Hello, here I am again ! Thanks ever so much for all the lovely comments on my last cards, I love to read them ! And welcome to my new follower, Ellen ! I do hope that we can inspire each other.
Today another autum birthday card.  First I collected some leaves in the garden and put them between cardstock and through the Cuttlebug.  Then some Distress inks and small stamps on the card.  The squirrel and the text are again stamps from an English magazine.
It's grey and cold, so ideal weather to "cocoon" and make some cards ! :)
Have a nice sunday, see you next time ! 

8 opmerkingen:

  1. Mooie achtergrond !!!!
    Heel mooi geheel geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat een super gave kaart Enny!
    Heel erg leuk gedaan....ik dacht dat je de tekst zelf had geschreven....zo echt ziet het eruit....mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie warme kaart!
    De eekhoorn, ooohhh zo leuk. Ik mag deze beestjes graag zien:)
    Je achtergrond heb je heel bijzonder gemaakt.
    Heel leuk gedaan weer!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute squirrel Enny, love the result of your card.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave herfstkaart.
    Mooie achtergrond met de bladeren en het eekhoorntje is een echte blikvanger voor de herfst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi met die blaadjes op de achtergrond. Echt een herfstkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die eekhoorn geweldig zeg ! Prachtige kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen