donderdag 13 december 2018

Donderdag - kerstkaart

En hier zijn we weer, op donderdag, met een kerstkaart voor "52weekstochristmas" ! Wat gaat de tijd toch vlug ! Allereerst proficiat aan de winnaars van de maand challenge : Henriët, Hetty en Trudy, en de random winnaar Eri !! 
En hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, fijn om te lezen !
Vandaag dus weer een kerstkaart, één van de vele honden-kaartjes, die ik speciaal maak voor kennissen en buren met honden.  De stempel is van Penny Black.
Mijn kerstpost is intussen verstuurd, ik hoop dat alles goed aankomt....  ik heb al 1 kaart terug gekregen, zonder uitleg....  het adres is juist, de postzegel is juist....   ja, ja, de Post is goed bezig....  en morgen is het weer een algemene staking...  ook tram, bus, huisvuilophaling,.... :(
Maar het is mooi winterweer, koud en zonnig, dus ga ik met mijn hondje wandelen en genieten !
Tot de volgende keer !



Here we are again, with a Christmas card for "52weekstochristmas" !
First of all congratulations to the winners of the monthly challenge, Henriët, Hetty and Trudy, and the random winner Eri !
And many thanks for the lovely comments on my last card, always appreciated.
Today a doggy card, one of the many I make for friends and neighbours with dogs. The stamp is from Penny Black. 
Meanwhile my Christmas cards are all in the Post, I do hope that they arrive alright. 
It's beautiful Winter weather here, icy cold but sunny, so I'm going for a walk with my little dog.
See you next time !     

32 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! EN ja, de post, het is overal hetzelfde lijkt het wel...Ik zal blij zijn als ik hoor dat er post aangekomen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Enny. Snoezig plaatje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje toch weer.
    Het hondje steelt de show op je kaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje met dat hondje! Mooi papier erachter en mooie ballen in de boom! Helemaal kerst! Jammer dat er weer stakingen zijn in België zo komen de kerstkaartjes niet op tijd natuurlijk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kerstkaartje heb je gemaakt! Het gaat niet goed bij jullie in Belgie zo te horen. Hopelijk waait het niet naar Nederland over die toestanden!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart Enny. En zo'n mooie glitterachtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met dit vrolijke hondje, leuk ook die glimmende kerstballen. Oei, van die staking morgen heb ik niets gehoord. Dank je voor de felicitatie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een leuk plaatje. Het hondje zit de kerstballen uitgebreid te bewonderen.Ze zijn ook heel mooi met dat glansje. Een leuke kerstkaart Enny.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kerstkaartje is het geworden met het lieve plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje met het lieve hondje onder de boom :-)
    Das niet zo mooi , stakingen heb net 4 kaartjes gepost die richting uit , hoop dat ze snel over gaan kan nie ,vuilnis
    Fijne wandelingen met je viervoeter en leuk dat je meedoet
    Creagroet van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart is dit Enny. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is overal hetzelfde geloof ik, elk jaar duurder maar zodra het druk wordt kunnen ze het niet aan en je moet dolblij zijn als het goed gaat met de post....duimen dat ons geploeter overal terecht komt! Je kaartje is schattig Enny!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er weer een gezellige grappige kaart van gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lief kaartje, mooi gemaakt
    fijn dat je weer van de partij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een hele leuke kaart heb je gemaakt en de glitter op.de kerstballen komt goed uit.
    Enny, de postbode is langs geweest, een dikke merci. Groetjes en hou de brievenbus in de gaten !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een gave kerstkaart gemaakt met het leuke hondje, dat heb ik ook hoor, doe je er zoveel werk op en dan laat de post het afweten. Ik heb 60 kaarten met Business Post verstuurd, gelukkig al veel reacties, dat de kaarten zijn aangekomen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kerstkaartje, heel leuk gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige lieve kerstkaart Enny!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje Enny! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel lief dit kerstkaartje Enny...en inderdaad wel een heel schattig hondje gestempeld ...kijkt vol verwondering naar die mooie kerstboom..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met dit leuke hondje Enny! Wat vervelend zeg, de stakingen. Maar lekker naar buiten met het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel leuke kaart met mooie achtergrond! Ik ben blij dat mijn kaarten ook verstuurd zijn!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een grappig hondje op je kaart! superleuk!
    Dankjewel voor je mooie kerstkaart die ik ontvangen hebt! Ik denk dat ik van jouw kaartje iets vergeten ben, de postzegels waren al geplakt toen ik de band voor rond de kaart zag liggen... sorry...
    groetjes
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk en schattig kaartje Enny!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beauty of a card Enny, the baubles look so bright.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lief kaartje! Wat wordt er toch vaak gestaakt bij ons! En jou kaartje haalde ik gisteren uit de bus. Dank je! Je postcode veranderd zag ik! X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt trouwens voor de lieve woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lief en heel leuk kaartje heb je gemaakt met het hondje en schattige boompje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaartje ziet er echt feestelijk uit met de glitterballen in de boom, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk plaatje op je mooie kaartje, Enny!
    Tot nu toe heb ik geen slechte berichten vwb de post gehoord of meegemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig die blinkende kerstballen in je boom ! Leuk met het hondje erbij! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen