donderdag 31 januari 2019

Donderdag - kerstkaart

Hallo, het is donderdag, dus tijd voor een kerstkaart bij "52weekstochristmas" !
Het weer is ideaal om kerst- en winterkaarten te maken, dus blijven we bezig.
Allereerst hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, Bep en Janneke, ik hoop dat jullie hier  inspiratie kunnen opdoen.
En nogmaals dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, altijd leuk om te lezen !
Mijn kerstkaart is deze keer met een stempel van Katzelkraft, ik heb ineens een serie gemaakt, dus je zal er de volgende weken nog zien voorbij komen.
Natuurlijk doe ik ook nog een blogronde, maar dat zal pas in de namiddag zijn.
Intussen wens ik iedereen een fijne dag, en tot de volgende keer !


Hello, Thursday again, time for a Christmas card at "52weekstochristmas" !
It's still winter, so ideal weather to make cards !
First of all a warm welcome to my new followers, Bep and Janneke.
And many thanks for all the lovely comments on my last card, always a pleasure to read !
My Christmas card is with a stamp from Katzelkraft. I made a whole batch, so you'll see more during the next weeks.
Have a nice day, see you next time !

32 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Enny. Superleuk gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kerstkaartje Enny...een mooi winters sfeertje heb je gestempeld...
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een gaaf winters tafereel! Prachtig die maan, en wat staan die herten mooi in de spotlight!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WWooow...wat een romantisch kaartje Enny ,goed bezig !!
    Dankjewel voor je bijdrage by 52WTC en groetjes van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schudt de mooie wintertafereeltjes uit je mouw alsof het niks is. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje wat zijn ze toch mooie he die silhouet stempels ik heb er ook een paar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit soort kaarten zie ik heel graag.
    Een hele mooie stempel op gebruikt en leuke kleuren.
    Mooi winters sfeertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gestempelde kaart !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig tafereeltje heb je gestempeld, ik vind de achtergrond ook erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooow wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt. Heel erg mooi die stempeltechniek, ik durf me er nog steeds niet aan te wagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt een schitterende kerstkaart
    mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt
    en een mooie stempel gebruikt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje heb je gemaakt! Prachtig met die maan of zon en die herten ervoor. Inspiratie genoeg bij je en ik ben benieuwd naar je andere 2 kaartjes.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Wat een mooi tafereel
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht plaatje op deze mooie kerstkaart Enny!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een kaartje voor vandaag. Ijskoud. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig tafereeltje heb je gestempeld Enny!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kerstkaart! Je hebt mooie stempels gebruikt. ik zit toevallig te achten op Ali met een stansje van twee herten net zo als op de stempel! Leuk gedaan met de maan erachter. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie kaart is het zo geworden ! geslaagd, al die laagjes inkt
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart Enny, en een prachtige zon ! Je kleuren gaan heeeel mooi over.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi!Mooi!mooi! O, ik hou hiervan! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo knap die gestempelde kaarten en deze van jou is helemaal TE gek zo moooi Enny!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje. Prachtig winters tafereel.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je een prachtig winters tafereeltje gestemoeld Enny!
    Fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaart.
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Enny

    What a lovely Christmas card .. .. I love the colourful scene you have created very much. Looking forward to seeing the others from your batch making session. Always a good idea to do but sadly one I don't do very often. Even making two at the same time seems like a miracle here!! LOL!!

    Has your snow gone now or are you "snowed in" with your crafty goodies!

    Have a good day.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje, ik hou van dit soort kaartjes en vind dit zelf ook heel leuk om te maken.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Enny ! Ik breng het malletje van DDBD morgen mee, dan kan je het lenen :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig, En nu. mooie achtergrond, Schietende tafereeltje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OOhhh mooi!
    Ik ben gek op dit soort kaarten:)
    Mooie stempels.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Enny wat een mooie kaart!!!echt schitterend gedaan hoor!!

    Fijn weekend!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen