zondag 27 januari 2019

Dromen van de lente....

Hallo,  het is vandaag weer een grijze natte dag, helaas ! Dus wou ik jullie nog eens trakteren op een kleurige lentekaart.  Ik heb natuurlijk verschillende achtergronden gemaakt met die Dylusions-verf (zie 2 berichten terug), eens dat je bezig bent....   :)   En hier heb ik er een tulp op gezet (ook van Paper Artsy), en wat stencil-vlinders.
Nogmaals hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn speciale kerstkaart en ik wens iedereen nog een gezellige (knutsel-) zondag !



Hello, it's grey and rainy here, so I want to cheer you up with a colourful card.  I made several of this backgrounds with Dylusions Paint, and this time I put on a tulip (also from Paper Artsy) and some butterflies from a stencil.
Thanks again for the lovely comments on my unusual Christmas card and I wish you all a very cosy Sunday ! 

15 opmerkingen:

  1. Mooi Enny! Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kleurtjes Enny en de eerste bossen tulpen liggen al weer in de winkels en in de nu kletsnatte tuin piept het groen er ook al uit...lente, nog dik 2 maandjes???
    Fijne zondag, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof gedaan. Leuk hé, zulke reeksen achtergronden. De kleur doet in ieder geval deugd nu we weer zulk grijs weer hebben...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er weer mooi uit Enny.
    Vrolijkt op en zeker op zo'n grijze dag als vandaag.
    Dan gaan we toch gewoon lekker door met knutselen.
    Een fijne zondag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klein kunstwerkje, Enny. Heel mooi en zeker lente-achtig. Altijd fris, geel en groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tulp kende ik niet, wel een hele mooie! Prachtige achtergrond weer, de tulp past er perfect bij. Mooie tekst ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie, kleurrijke kaart is het oz geworden ! Geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gedaan Enny, laat maar komen , lente !!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just stunning, gorgeous colour on your tulip.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, voorjaar op jouw blog! Wat een mooie kaart Enny, mooie achtergrond ook. Doe ik ook wel eens, meteen meerdere achtergrondjes maken, best handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige, vrolijke lentekaart. Heel mooi gedaan met de tulp.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enny, hier worden we vrolijk van en dat mag op donkere dagen, maar vandaag het zonnetje daar ennheb ik,er in mijn hoekje even van genoten. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kunstige kart Enny ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleurtjes Enny. Dit kaartje doet je verlangen naar de lente.

    BeantwoordenVerwijderen