dinsdag 1 januari 2019

Gelukkig Nieuwjaar / Happy New Year !

Hallo allemaal, en nogmaals van harte een heel gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar !
Ik ben al op veel blogs gaan kijken, sommigen waren al heel ijverig vandaag ! Ik nog niet, toch niet wat kaartjes maken betreft, ik heb eerst mijn werktafel en omgeving opgeruimd, zodat ik met voldoende plaats weer aan nieuwe kaartjes kan beginnen ! :)
Dus in plaats van een kaartje, nog een foto van mijn hondje Flo, wij houden van jullie allemaal, en meer liefde op aarde, dat zou mooi zijn ! 
Nog een heel fijne dag !



Hello everyone, and once again a very happy, healthy and creative New Year ! 
I've seen on many blogs, that some of you were already busy with making new cards. I didn't make cards yet, but tidied my workspace, so I can start with a clean area ! :)
So instead of a card, another picture from my little dog Flo, we all love you, and more love on earth, that would be wonderful !
Have a nice day !

7 opmerkingen:

  1. Very cute and adorable Enny. Wishing you and your family the most blessed New Year of health, wealth and happiness...hugs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook ene heel mooie en creatief jaar, Enny! En wat een schattig hondje is Flo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Enny ! Ik wens je een prachtig 2019 ! Vol creativiteit, vriendschap, liefde en een goede gezondheid. Leuke foto van Flo. Ik herken de opstelling, ik denk dat ons vorig hondje ooit eens bij diezelfde fotograaf langsging. Leuk he :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flo ziet er echt een schatje uit!
    Gelukkig nieuwjaar, veel knutselplezier en meer liefde is eigenlijk het beste wat je de wereld kan wensen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor 2019 Enny! Wat heb je trouwens een mooi lief hondje zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Enny , wat een leuke foto …..
    Wens jouw en Flo ook een heel creatief ,gelukkig Nieuwjaar toe !!
    Veel liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen