zondag 13 januari 2019

Veel kleur

Hallo, ik hoop dat jullie allemaal genieten van een gezellige zondag, ondanks het trieste weer. Het is niet koud, maar zo donker en regen...  brrrr, ik verlang naar de zon !
Daarom maak ik nu veel kleurige kaartjes, eentje daarvan wil ik hier al tonen. Het is met een stencil en Distress inkten, en de bloemen zijn van Tim Holtz.
Nog bedankt voor de vele lieve reacties op mijn kerstkaart, en hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger, Irene !  Ik kom ook bij jou kijken hoor !
Tot de volgende keer !



Hello, I do hope that you have/had a nice weekend, we're cocooning here, as it is grey and rainy.
I long for the sun, so I'm making a lot of colourful cards, here's the first one.  It's made with a stencil and Distress inks, the flowers are from Tim Holtz.
Thanks again for the lovely comments on my last card, and a warm welcome to my new follower, Irene. 
See you next time !
  

13 opmerkingen:

  1. Liefdat je ons met je kleurrijke kaart wat zon brengt!
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is bar en boos, non-stop herfst lijkt het wel dus fijn dat jij met zoiets fleurige laat zien Enny! Ik moest zó lachen om je reactie over de vlekken op de vloer bij mijn stempeltje, precies dát dacht ik óók toen ik het maakte!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor deze kleurig kaart op zo'n grijze dag. Mooie achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke fleurige kaart!
    Word ik vrolijk van :)
    Mooi gewerkt met inkt.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Enny,

    Mooie zo!
    Van kleur worden we vrolijk, dat is toch zo!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gestempeld en gekleurd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n mooie, kleurige kaart. Ik verlang ook naar wat beter weer, koud is niet erg maar die regen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You long for the sun? Well this week we have a heat wave of over 40 celcius and hot is hot as can be...lovely card..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is de achtergrond en prachtig zijn de bloemen Enny! Dat herken ik wel dat je zin hebt in kleur, daar heb ik ook last van ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie fleurige kaart !! Je weet dat ik hier erg van hou hé Enny!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er mooi kleurig uit, daar fleurt 'n mens van op in deze donkere dagen

    BeantwoordenVerwijderen