dinsdag 12 februari 2019

Bijna Valentijn

Hallo, welkom op mijn blog ! Na veel dagen met regen en stormwind, kregen we vandaag eindelijk de zon te zien ! En de volgende dagen worden nog beter, dus genieten maar !
Het is bijna Valentijn, dus laat ik hier alvast 2 kaartjes zien, die ik in opdracht van een vriendin maakte. Ze heeft een poes en 2 honden, die wou ik ook aan bod laten komen. De poes met hond is een stempel van Art Impressions.  Voor de tweede kaart heb ik een gratis stempel gebruikt.
Nog bedankt voor alle leuke reacties en ik wens jullie alvast mooie zonnige dagen !




Hello and welcome ! After days with rain and stormy wind, we finally saw the sun today ! And it's getting even better, so let's enjoy !
It's nearly Valentine, so I'll show you 2 cards, which I made for a friend. She has a cat and 2 dogs, and they had to feature of course.  The stamp with cat and dog is from Art Impressions. On the second card, I used a free stamp.
Thanks again for your nice comments and I see you next time !

8 opmerkingen:

  1. Hartjes genoeg Enny, een echte Valentijnskaart!!!
    mogen jullie dit ook versturen met een kus op de envelop?
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two very hugable cards Enny love the image on the tag.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe en frisse kaartjes voor Valentijn! Daar ben ik ook mee bezig vandaag, een kaartje op de dag van de liefde is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Valentijn kaartjes , je vriendinnen zullen vast tevreden zijn!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal leuk is dit geworden ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen