donderdag 21 maart 2019

Donderdag - kerstkaart

Hallo, weeral donderdag, dus tijd voor een kerstkaart bij "52weekstochristmas" !
De laatste dagen is het tamelijk mooi weer geweest (toch droog), dus was ik nog in de tuin bezig.
Ik heb ook kaartjes gemaakt voor de maandelijkse uitdaging op "Creatief met stempels", maar die laat ik de volgende keer zien.
Vandaag weer een kerstkaartje met Cardio stempels, altijd leuk om tafereeltjes mee te maken.
Ik ga straks natuurlijk nog een blogronde doen.
En hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten, zo tof om te lezen !
Ik hoop dat mijn blog binnenkort niet verdwijnt. Ik kreeg weer een bericht dat Google+ verdwijnt, maar ik weet niet wat ik ermee moet aanvangen. Ik zit op Google Chrome.  Heeft iemand er meer verstand van ??  Alvast bedankt voor wat info.
Nog een fijne dag en tot de volgende keer !



Hello, Thursday again, time for a Christmas card at "52weekstochristmas" !
These last days we had nice weather, at least dry, so I was busy in the garden.
And I made cards for the monthly challenge of my local Stamping Group, but I'll show them another time.
Today a Christmas card with Cardio stamps, always nice  for making a scenic card.
And many thanks for the kind comments on my last cards, so lovely to read !
I do hope that my blog won't disappear after March. I received a mail, in which they state that Google+ will be stopped, but I don't know what to do with it. I'm on Google Chrome.  Does anyone know more about it ? 
Have a nice day and see you next time !

24 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt, en toch slim van jou om elke week eentje te maken, spijtig maar ik kan dit enkel als ik in de Kerstsfeer ben!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Ik kreeg ook dat google bericht maar ik dacht eigenlijk dat die blogspot websites gewoon blijven bestaan en dat wij daar niks mee te maken hebben. Ik heb totaal geen verstand van dat computergedoe. Je krijgt vandaag vast nog wel een duidelijk antwoord van iemand.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuke stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Enny, wat een mooie gestempelde kaart heb je gemaakt. Lief tafereeltje is dit zo.
    Je hoeft niet bang te zijn dat je blog verdwijnt. Als ik op jouw naam klik kom ik meteen op je blog. Bij sommige mensen kwam je dan op een google+ pagina waar je een kleine foto zag met een stukje tekst en dan moest je weer doorklikken op verder lezen. Deze manier hadden maar heel weinig mensen omdat het vrij omslachtig is en dat verdwijnt dus :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Die Card-io stempels zijn fantastisch voor het maken van tafereeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig winters tafereel met al die zingende mensen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi stempelkaartje Enny.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Enny, ben ook veel in de tuin te vinden de laatste dagen snoeien van lavendel, hibiscus, pluim en gewone hortensia's een heel karwei altijd weer...en dan het onkruid dat ik ook te lijf moet gaan...werk genoeg.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellig kersttafereeltje met al die stempels! Leuk gedaan. Fijn dat je deze weer mee doet met 52WTC. Ik weet ook niet echt wat de gevolgen zullen zijn met dat Google +. Ik wacht het ook maar af! Misschien dat er bepaalde functies gaan verdwijnen maar ik geloof niet dat je hele blog weg is, maar ja... ik weet het ook niet! haha. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi weer dit gestempelde winterse tafereeltje.
    Ik zit met hetzelfde probleem wat google+ betreft. Zelfs mijn schoonzoon wist er gisteravond geen raad mee. Dus ik wacht het maar af wat er na 2 april gaat gebeuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Enny, mooi gestempeld. Lekker dat het nu droog weer is hè, dat is al een cadeautje vind ik. Je vraag kan ik helaas niet beantwoorden, maar dat zal toch niet dat je blog ineens weg is?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooi landschapje gestempeld, echt een superleuke kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk winters landschapje zo ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi gestempeld tafereeltje Enny!
    Ik weet ook niet goed hoe of wat met al die googleberichten, moet het ook nog eens bekijken...
    Fijne avond
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig tafereeltje heb je gestempeld, Enny.
    Volgens mij is Google Chrome wat anders dan Google+ (dat hoop ik althans, want anders zit ik ook in de problemen).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje met die silhouette-stempesl. Mooie achtergrond.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgens mij hoef je helemaal niet bang zijn dat je je blog kwijtraakt hoor. Ik heb ook Chrome. Dat moet ook niet want dan missen we elkaars mooie kaarten.
    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kaart Enny. Die stempels zijn inderdaad erg leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig winters kaartje Enny, heel leuk die silhouette stempeltjes een mooi tafereeltje ...

    bedankt voor je deelname
    lieve groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige stempelkaart met de silhouette stempels. Ik heb geen idee wat er allemaal gaat veranderen, weet ook veel te weinig van computers.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Enny,
    volgens mij moet je bij je instellingen aanvinken dat iedereen een reactie achter mag laten, niet alleen degene met een Google account. Zeker weten doe ik het niet, maar dan spel je op save.
    Je kaart is een juweeltje! Prachtig met die silhouetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kreeg die melding ook toen ik bij iemand volger wilde worden, heb wat info opgezocht, en stond ook bij dat blogger ging verdwijnen. Hoop dat het niet gebeurd nee, want dan verliezen we al onze medebloggers en geen idee hoe die weer en waar terug te vinden of wat er voor in de plaats komt.
    Snap er verder ook niets van helaas.
    Maar even over je kaartje, erg leuk en echt een winter/kerst tafereel.

    Hopelijk tot nog vaak ziens in blog land.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Enny, je kerstkaart deze week is weer een mooie hoor met hele leuke stempeltjes.
    Ik heb er deze week geen gemaakt, ik was het eigenlijk helemaal vergeten.
    Voor volgende week heb ik er al eentje klaar.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen