zondag 24 maart 2019

Doosjes

Hallo, het zonnetje schijnt, wij gaan straks heerlijk wandelen, maar eerst nog een berichtje hier. Hartelijk dank voor de vele lieve reacties, ook op mijn vraag over Google. We zullen maar afwachten wat er gebeurt na eind maart, en hopen dat alles blijft zoals het is.
Het is lang geleden maar vandaag kan ik nog eens een doosje tonen, dat ik maakte naar een model uit een Engels tijdschrift. Ik heb er zo 2 gemaakt voor de fantastische dames, Linda en Laurette, die begin deze maand de prachtige stempeldag hebben georganiseerd, nogmaals hartelijk dank !
Ik heb de afmetingen aangepast, zodat er juist 4 grote geurkaarsen in pasten.  (grondvlak 12 x 12 cm op 2,5 cm hoog). Verder versierd met een leuk papiertje, een bloemetje en een tekst.
Ik wens jullie nog een heel fijne zondag !





Hello, the sun is shining, and we'll be off for a long walk soon, but first another post here.
Many thanks for the lovely comments, also info about Google.  I guess, we'll have to wait what happens after March, and hope for the best.
It's a long time ago, but I made 2 boxes for the lovely ladies, that organised the Stamping Day, earlier this month.  It's a model from an English magazine, I changed the measurements, so 4 scented candles could fit in.   Embellished with paper, a flower and a sentiment.
Have a nice Sunday !
 

7 opmerkingen:

  1. Lief doosje en ook je kerstkaart hier onder is mooi Enny!
    Jij hebt geen Google+ (anders zou je blog er heel anders uitzien) dus no worries!!
    Hier ook een heel vriendelijke dag, lekker genieten!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dat je de dames zo'n prachtig bedankje geeft Enny, dat wordt zeker heel erg gewaardeerd! Ik ga ook even in het zonnetje wandelen het is zo heerlijk buiten! We houden onze vingers maar crossed met onze bloggies, heb er ook geen verstand van verder.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was er heel blij mee, het is supermooi en leuk om te krijgen.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zelfgemaakt doosje vind ik altijd leuk. Heel mooi exemplaar dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie doosjes om geurkaarsjes cadeau te geven. Lief papiertje dat heb ik ook nog liggen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk doosje Enny! Ik heb nog niks meegekregen dat Blogger zou verdwijnen en hoop ook dat het gewoon blijft bestaan! Zover ik weet gaat alleen Google+ verdwijnen. Chrome is een internetprogramma en dat gebruik ik ook!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen