donderdag 18 april 2019

Donderdag - kerstkaart

Het is weeral donderdag, dus tijd voor een nieuwe kerstkaart bij "52weekstochristmas" !
Ik heb er nog eentje gemaakt met cadeautjes, zoals gevraagd voor de vorige uitdaging. Voor de kaart zelf gebruikte ik een snijmal van Action, die ik in twee vouwde. Zo krijg je een leuk model, dat je toch normaal kan verzenden.   De stempel is van Penny Black, ingekleurd met Copics.
Vandaag ga ik wel een blogronde doen.   Mijn workshop-kaarten van het Event moet ik nog fotograferen, dat zal iets voor volgende week zijn.
Eerst genieten van een prachtig Paas-weekend, en veel paaseitjes voor iedereen ! :)




It's Thursday again, time for another Christmas card at "52weekstochristmas" !
I've made another one with presents.   I used a die from "Action" to make the card, folded halfway, so you get a special model, but smal enough to send with "normal" postage.  The stamp is from Penny Black, coloured with Copics.
I still have to photograph the cards I made at the Event, but that has to wait until next week. First I want to enjoy a sunny Easter weekend.
A lovely Easter weekend to all of you and lots of Easter eggs !   :)

18 opmerkingen:

  1. Inderdaad zo krijg je een heel leuk model kaart!!
    lief dat afdrukje...ze heeft het niet makkelijk met al haar kadootjes en tassen...flink sjouwen.

    Liefs Annemarie en merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een heel leuk kaartje ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model kaart en dat zijn heel wat kadootjes voor dat poesje! Grappig al die kadootjes op je kaart.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een super leuke kaart gemaakt met dit model stans Enny!
    Fijne zonnige dagen, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee om de kaart dubbel te vouwen. Je hebt de stempel ook e prachtig ingekleurd. Fijn Paasweekend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje en leuke stempel met al die cadeautjes.
    Het doet me een beetje terugdenken aan mijn contributor post van nog niet zolang geleden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht Enny om deze mal zo neer te zetten en wat een
    mooi stempeltje van Penny Black , prachtig gedaan !!
    Genietse van de eitjes en de fotoos , benieuwd :-)
    Gezellig weekeinde met groetjes ..... Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enny, ik kom steeds niet in de link bij 52 WTC naar jouw blog? Nu heb ik het gedaan via je bericht op mijn blog maar dat is niet helemaal de juiste weg? Maar je kaartje is leuk! Mooie stans van de action. En die poes is helemaal top! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kerstkaartje Enny...leuk idee om die mal zo dubbel te vouwen...lief stempeltje erop

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Enny. Leuk om de kaart zo dubbel te gebruiken want ze zijn inderdaad nogal groot.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed idee om de stans zo te vouwen er zijn zoveel mogelijkheden, wat een leuke stempel heb je gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Origineel kaartmodel. En een mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat leuk gedaan met die mal, Enny!
    En mooi gekleurd stempeltje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi om die stans in 2 te vouwen!
    leuke kerstkaart!
    Geniet van het paasweekend met niet té veel eitjes he...
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Enny,
    wat een leuke kaart is het zo! Goed idee! En ik vond het erg leuk je ontmoet te hebben. Dat blogt toch anders! Ik ben benieuwd naar jouw beurs/workshopkaartjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tof idee om de stans op deze manier te gebruiken. Het PB stempeltje heb je leuk ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke kaart is het geworden leuk om de stans zo dubbel te gebruiken, is een mooie stans
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen