zondag 28 april 2019

Vogeltjes

Hallo en welkom op mijn blog ! Vandaag regenweer, dus ideaal om te knutselen en te bloggen.
Nog hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, zo leuk om te lezen, en welkom aan mijn nieuwe volger Chantal ! Ik kijk ook regelmatig op jouw blog, je maakt heel mooie creaties !
En ik hoop dat mijn Nederlandse volgers gisteren toch een redelijk droge Koningsdag hadden.
Zoals het liedje klinkt : "we gaan naar buiten, waar de vogeltjes fluiten...."  Dat zal helaas nog eventjes moeten wachten, maar ik heb hier wel een kaart met vogeltjes, die ik maakte voor iemand met een speciale verjaardag. De tekst-stempel vooraan is van Penny Black en de vogeltjes en bloemen zijn van Stampendous.
Nog een gezellige zondag en tot de volgende keer !






Hello and welcome ! Today it's raining so ideal weather to make cards !
Thanks again for all the nice comments on my last card, so kind of you ! And welcome to my new follower Chantal, I've already found your blog.
Today a card which I made for someone with a special Birthday.  The sentiment on the front is from Penny Black, the birds, flowers, etc... are from Stampendous.
Have a nice Sunday, and see you next time !

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Enny, verrassend effect als de kaart open gaat. Jammer dat het wat regenachtig is, dan blijf ik toch liever binnen. Maar ik heb gehoord dat het weer beter wordt hoor, het is zo mooi buiten, vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pop-up kaart heb je gemaakt! Zo lief met die vogeltjes aan de binnenkant! Dat zal gewaardeerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In mei leggen alle vogels een ei, deze hebben er zin in. Haha ...
    Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke kaartjes gemaakt! We hadden gisteren af en toe een bui maar het was inderdaad redelijk droog gelukkig!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, terwijl ik jouw post aan het lezen was, was er net een vogeltje aan het fluiten hier ;-) Wat een leuke kaart is dit zeg! Zo mooi gedaan! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig vrolijk kaartje!
    Leuk model kaart met als extra verrassing de pop up.
    De vogeltjes zijn ondanks de regen erg druk in mijn tuin. Zo leuk om te zien. Ze fluiten me elke ochtend wakker😍
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. perfect weer was het om te knutselen gisteren.
    Wat een lieve kaartjes en cute zijn die vogels in de kaart die zo open klapt.
    Fijne dag Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vrolijke verjaardagskaart. Mooie afbeelding van de vogeltjes. Leuk ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stempelkaart en heel leuk hoe het vogeltje naar voren komt als je de kaart opent.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig Enny ! Het was zondag inderdaad ideaal knutselweer !
    Momenteel zijn ze volop aan het werken hier in de tuin en aan de oprit en het terras, volgende keer als je komt, zal het er helemaal anders uitzien !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen