zaterdag 20 april 2019

Vrolijk Pasen !

Hallo lieve blog-vriendinnen, morgen is het Pasen, dus wil ik jullie met onderstaand kaartje een heel gezellig Paasweekend toewensen ! En het weer doet alvast mee, het is prachtig !
Verder toon ik ook de 3 kaartjes, die ik tijdens de workshops maakte op het Art Specially Event. Voor meer had ik helaas geen tijd, het was zo druk...
Nog hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn kerstkaart, altijd een plezier om te lezen.
En nu ga ik buiten genieten, tot de volgende keer ! :)







Hello dear blog-friends, it's Easter tomorrow, so with this card, I wish you a Happy Easter and hopefully nice weather.
I also show you the 3 workshop-cards I made at the Art Specially Event.  Didn't have time to do more workshops, it was so busy....
Many thanks for all the lovely comments on my blog, so nice to read.
Now I'm going in the garden, enjoying the lovely weather, see you next time !

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel leuks gemaakt Enny! De paaskaart ziet er zo vrolijk en gezellig uit. De kaart met de bloem ben ik helemaal weg van, zo'n mooie stijl vind ik dat. Leuk om te zien dat je allemaal verschillende technieken hebt gebruikt. Ik las dat je uitstapje naar de beurs geslaagd was, heerlijk om er zo even uit te zijn hè.
    Ik wens jou ook fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het leuk je te zien op AS. Ik zie dat je ook leuke kaarten gemaakt hebt. Die bloem had ik ook graag gedaan. Ziet er wat aquarelachtig uit.
    Ik wens je fijne Paasdagen
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, vooral die bovenste vind ik super.
    Kippetjes zijn zo leuk op een kaart, ik hou daar toch van.
    Vrolijk Paasfeest !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kippenkaart Enny, en de drie kaartjes van het Event zijn natuurlijk ook super maar die heb ik natuurlijk nog gezien bij anderen , vrolijk Pasen en geniet!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Enny, allereerst bedankt voor je mooie paarse kaart voor mijn verjaardag! Je twee eerste kaartjes vind ik heel mooi! Fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die kippen!
    De andere kaartjes zijn ook heel erg mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk paaskaartje. En mooie workshopkaartjes die je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen