donderdag 2 mei 2019

Donderdag - kerstkaart

Hallo, het is weer donderdag en een nieuwe maand, dus een uitdaging bij "52weekstochristmas" !
Deze keer werd gevraagd, een kaart te maken volgens een sketch. Dat doe ik heel zelden, dus mijn eerste probeersel vond ik niet zo geslaagd. Hier is mijn tweede kaart, gemaakt met 2 verschillende papiertjes van de Action, en wat Washi tape in het midden. Het stempeltje kocht ik zopas bij Bastelei in Nijkerk, het is van een Italiaans merk. Verder ook nog wat glinster-sterretjes en glitter op de vleugels gebruikt.
Ik wist helemaal niet dat er ook Italiaanse stempels bestaan, deze zijn wel heel schattig, ik heb er verschillende gekocht, dus die zie je hier nog wel verschijnen.
Straks ga ik weer een blogronde doen.  Nog hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, en tot de volgende keer !



Hello, it's Thursday again and a new month, so time for a challenge at "52weekstochristmas" !
This time they asked to make a card from a sketch. It's something I don't do very often, so my first try wasn't to my liking. Here is the second card, made with different papers and a Washi tape in the middle. The stamp is from an Italian stamp company (bought in Holland at the fair). And I used some glitter stars and glitter on the wings.  I had no idea that there are also Italian stamps, these are very cute, I bought several, so you'll see them here soon.
Many thanks for the lovely comments on my last card, and see you next time ! 

20 opmerkingen:

  1. wat een leuke uitwerking van de sketch..
    en inderdaad een heel schattig afdrukje, wat een lief stempeltje.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging,
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Enny! De washitape is een mooie blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, Enny. Knap gedaan met de sketch, terwijl ik lees dat je dat moeilijk vindt! Het stempeltje is heel schattig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie chique kaart Enny , met goud en groen !
    Dankjewel voor je leuke bijdrage en tot de volgende X
    Creatiefs van Epie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik waag me er ook niet aan, doe op de één of andere manier zo krampachtig bij sketchen en werk liever vanuit de vrije hand! Maar heb al heel veel mooie kaarten met deze sketch gezien, knap gedaan Enny!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bling bling, het straalt me tegemoet Enny, schattig stempeltje!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig engeltje op je leuke kaartje! Volgens mij komt mijn stempeltje met de kerstman in boxershort ook uit Italie. Ik heb ook nooit geweten dat ze daar ze stempels hadden maar er staat op Made in Italy.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt hoor deze kaart volgens sketch.
    Ik ben via een omweg op je blog gekomen. Toen ik de kaart aanklikte kreeg ik een melding: Je verbinding is niet privé.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf stempeltje heb je gekocht en gebruikt op deze mooie kaart. Leuk met die washi tape.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke, lieve kaart Enny !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaart is het geworden, mooie papiertjes en stempel, leuk met het washitape
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk met een Italiaans stempeltje, ook daar zijn ze dus creatief ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi met de sterretjesstrook ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schattig engelstempeltje! Fijn dat je meedoet met onze challenge Enny!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart, mooi het washi-tape ertussen. Lief stempeltje kocht je pas, ben al benieuwd naar de anderen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart Enny.grappige afbeelding. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke kaart heb je gemaakt leuke stempel van dat engeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen