donderdag 30 mei 2019

Donderdag - kerstkaart

Ja, het is weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaart bij "52weekstochristmas" ! En vandaag is het een feestdag (toch in België), dus allemaal een vrije dag en extra tijd. :)
Mijn kaartje van vandaag is eenvoudig, de tekst is gestempeld op een afbeelding van een perkament, en dan heb ik er een hert en een boom op gekleefd.
Nog hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige post, en ik ga zo meteen natuurlijk een blogronde doen. En voor volgende week is er weer een uitdaging !
Nog een heel fijn (lang) weekend !



It's Thursday again, time for a Christmas card at "52weekstochristmas" ! Today, we have a holiday in Belgium (Ascension Day) , so extra time for our hobby. :)
My card is a simple one, I stamped the text on a picture of a parchment, and put on a deer and a tree.
Thanks again for the lovely comments on my last post. Of course I'll visit all the blogs today.
Have a nice weekend !

18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, leuk met al die verschillende kerstgroeten op de achtergrond,
    Fijne dag en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een mooie kaart Enny, zo leuk die kerstwensen in de verschillende talen! Fijne Hemelvaartsdag, en lang weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart, leuke achtergrond, mooie stempel en ook de afwerking is top.
    Bij ons is het vandaag ook een feestdag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje prachtige achtergrond , met stempeltekst
    Maak er toch een gezellig lang weekend van dáár :-)
    Tot blogs gtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie Kerstkaart met chique uitstraling!
    Hier ook een vrij dag. Beetje bloggen.Heb veel te bekijken, aangezien ik achterloop :)
    Je mei kaartje is ook een schatje.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met die silhouet stempels op die perkamente achtergrond met de mooi teksten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi internationaal kaartje heb je ervan gemaakt! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart .
    Mooi zo met die teksten .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Door de mooie achtergrond en de tekst op je kaart hoeft er ook niet meer op te staan, je kaartje is heel mooi geworden Enny.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een supermooi kaartje geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooi kaart Enny meer heeft de kaart ook niet nodig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een kaartje dat rust uitstraalt vind ik, en dat mag best, meer moet het echt niet zijn. mooi gedaan
    geniet nog van 't lange weekend
    bedankt voor je reactie op mijn blog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi !
    Om een of andere reden kom ik niet op je blog via het blog van 52 WTC, gelukkig sta je bij mij in de sidebar.
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk idee om die mooie tekststempel op dat perkament te stempelen!
    Mooie kerstkaart!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij ons is Hemelvaart ook nog een feestdag, dus heerlijk vrij. Ik ben ook wel eens naar Marco Borsato in Antwerpen geweest, in het sportpaleis. Was ook heel leuk.
    En pas was ik in de Arenberger schouwburg voor het slotconcert van Voice Male.
    Bij ons vandaan is het niet heel ver.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Enny, leuk al die kerst stempels, meer dan de boom en het hert heeft het niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie rustige kerstkaart Enny. Tof die perkament achtergrond met sierlijke teksten. Fijn weekend nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen