maandag 17 juni 2019

Don't let life ruffle your feathers

Hallo, hier ben ik weer, na een (tamelijk) mooi weekend, zaterdag wel grijs en nat, maar zondag viel nog best mee. Hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kerstkaart, zo leuk om te lezen !
Vandaag een kaartje voor een jarige hobby-vriendin, die het niet makkelijk heeft. Het kaartje is al aangekomen, dus kan ik het nu tonen.  Ik heb met Brusho een achtergrond gemaakt, en daarop een bonte pluim gekleefd, die ik uitgesneden heb van een stuk cardstock vol met verschillende Washi tapes. Je kan er natuurlijk ook andere figuren mee uitsnijden, en zo heb ik mijn grote voorraad Washi tapes toch weer eens gebruikt. Verder nog wat kleine sier-stempeltjes (o.a. Crealies), en teksten erop. 
De volgende dagen wordt het (eindelijk) zomers weer, ik hoop dat iedereen er zoveel mogelijk van kan genieten !  Tot de volgende keer !





Hello, here I am again, after a rather mixed weekend. Saturday was mainly grey and wet, but Sunday was rather sunny.  Many thanks for all the lovely comments on my Christmas card, so nice to read !
Today I show a Birthday card for a hobby friend, who is not very well. The card already arrived, so I can show it here. I made a background with Brusho, and glued a feather on, which I cut out from cardstock with strips of Washi tape.   Your can try all kinds of dies, and with this method, I used some of my Washi tapes again.  Some small stamps and sentiments,  and the card was ready.
The next days, it will be warm and sunny (finally), I do hope that you can all enjoy.  See you next time !

11 opmerkingen:

  1. Leuk idee dat veren tapeje.
    Mooi steungevend kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om dat washitape op deze manier te gebruiken! Mooi kaartje is het geworden.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Enny.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel speciaal en mooi gemaakt.
    Een toffe kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart en leuk idee om de washi tape zo te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje! Dat zal je blogvriendin wel goed doen, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely love this Enny, great background and feather die used....love the colours of the paper used as well...ideal.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH how creative, Enny! This is so perfectly done - what a lovely idea to use the negative image! Your blue background is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Enny

    What a fabulous card for your friend .. .. I love the background and that gorgeous washi-tape feather.

    I hope your friend had a good birthday and that she feels much better soon.

    Still mixed weather here. We did manage a bit of sunshine yesterday followed by rain in the evening and today has started off damp .. .. but with the promise of sunshine later. So we shall see.

    Thank you for all your lovely comments. You are very kind.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supermooie kaart, een vrolijke en kleurrijke pluim, een leuk ideetjes om met onze washi-tapes aan de slag te gaan.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie achtergrond! Ik gebruik mijn Brusho's veel te weinig. Daar moet ik toch eens verandering in brengen zie ik nu :)
    En inderdaad een heel leuke manier om washi tape te gebruiken. Supermooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen