zondag 2 juni 2019

Happy Day !

Wauw, wat een prachtige dag, ook gisteren, echt zomer ! Ik heb was heel de voormiddag al buiten, maar moest even naar binnen voor wat "afkoeling"... :)) 
De tekst van mijn kaartje is dus wel passend, want dit is echt wel een zalige dag ! Op de achtergrond heb ik een stencil gebruikt, tekst en afbeelding ( met zwarte embossing) zijn van Art Journey.
Zo meteen weer naar buiten en heerlijk genieten in mijn tuin, daar zijn de pioenen open, ook de clematis doet het goed, en wat vind je van mijn rode bessen ?
Nog een heel fijne zondag iedereen !








Wow, what a lovely weekend, real Summer, over 30° C ! I've been outside all morning, but came inside to cool down a bit...  :) 
The sentiment on my card is fitting, it really is a "Happy Day" ! I used a stencil on the background, sentiment and stamp (with black embossing) are from Art Journey.
I'll be back in the garden, it's wonderful to see the peonies finally open, and also clematis is doing well. And how do you like my red berries ? 
Have a lovely Sunday !

5 opmerkingen:

  1. Je kaart is heel mooi! Het was inderdaad wel weer om buiten te zijn dit weekend, hopelijk heb je ervan genoten!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart! Wat zul jij genieten in een tuin met zoveel moois!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Another fabulously delightful card. Your flower pics are also a delight to see.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en je hebt prachtige rode bessen! Ik heb blauwe bessen gekocht in de winkel en die zijn erg lekker!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow zo'n mooie pioenen! Mooi die embossing bovenop de roze bloemen. Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen