donderdag 25 juli 2019

Donderdag - kerstkaart

Puf, puf, hier ben ik, een beetje later dan anders, want ik heb eerst nog gewinkeld, alvorens de grote hitte weer begint !  Oh, we breken alle records ! De thermometer in mijn tuin wees gisteren rond de middag (in volle zon)  52° aan !!!!
Maar misschien kunnen we afkoelen met een kerstkaartje :)
Ik heb deze keer een gratis digi van Pinterest gebruikt, en die gekleurd met Copics. Nog oud kerstpapier, de kerstroos is van Marianne Design, de tekst van Stampinback.
Intussen probeer ik de bloemen (en bijtjes) in mijn tuin levend te houden, het gazon is al een gele woestijn...
Tot de volgende keer en "hou het koel" !



                                                                         Stokroos en bijtje

Wow, the heat wave is breaking al records ! In my garden, yesterday noon, in full sun, it was 52° C  !!!!  It's "red alert" in Belgium, with the heat and air pollution....
So I stay inside and keep on making cards. This Christmas card is with a freebie from Pinterest, some old paper, a flower from Marianne Design and sentiment from Stampinback.   
Meanwhile I try to save the flowers (and bees) in the garden, the lawn is already a desert...
See you next time and "keep it cool" !

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met die grappige digi Enny! Je stokroos staat er volgens de foto nog prachtig bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag de kaart in het overzicht op het 52WTC blog verschijnen en wist meteen dat ze van jou was. Grappig hoe je na al die jaren toch nog iemands stijl kan herkennen. Weer leuk gedaan Enny!
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hadden gisteren 42 graden in de schaduw in de achtertuin. Gelukkig ook een verkoelend zwembadje, waar ik elke dag na mijn werk in plons. Dat helpt wel.
    Je kaartje is een beauty! Heel mooi gekleurd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg dat wel puffend gaan we lekker door wat een leuke kerstkaart !! Die rechtse zweet nogal zo te zien , nou ik óók
    Gezellig dat je wéér meedoet, dankjewel voor je bijdrage Enny
    Hou het koel en een fijne donderdag ...
    Epie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart, Ennie.
    Ja warm is is het. De bloemetjes en de bijtjes hebben het ook moeilijk.
    Hou je rustig met die hitte.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een superleuk kaartje leuke kleurtjes heb je gebruikt

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is puffen. Geen weer om naar buiten te gaan. Toch een leuk kerstkaartje met de twee hertjes ! Hoe doet Flo het? Die van mij ligt binnen op haar koelmat, so far so good, maar ze is al niet goed van gisteren. Eet niet, drinkt niet zoals ik het graag zou zien en ze wil het onkruid (dat overigens wel nog wil groeien, tussen het gras uit gaan eten. En dat mag ze van mij nu ook weer n iet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 52 graden dat is wel super heet zeg!!
    Leuk kerstkaartje met die rendieren en wat een mooie stokroos!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hou het koel, het is ruim 30 graden in huis, bah vies weer..
    Mooie kerstkaart met de leuke digi, succes met de tuin
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echt kerstkaartje maar ik wordt er nog niet koel van hoor! Leuke kerstkleuren gebruikt! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart en prachtig die bij in de bloem!
    Pfff, ik zag net op de weer app dat het bij ons 41 graden is. Gelukkig hebben we airco!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart met de keuvelende rendiertjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Enny. En wat een prachtige foto van de Stokroos met een bijtje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker vrolijk kerstkaartje, wat bloeit je stokbrood mooi,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Nu je het schrijft moet ik opeens denken aan toen we in Zuid Limburg woonden. Ik had ook de thermometer buiten in de zon gezet. Toen knapte hij! Ik denk dat het ene thermometer was die niet verder ging dan 40 graden...
    Nog 1 dag en dan iets verkoeling en maandag weer normaal, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Enny, please be careful and drink lots of water! My family in England and Spain are in such heat, too - saying it's very HOT! Oh your card is perfect!I love the coloring! Beautiful card design! x0x0

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart evenals de vorigen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel gezellig en vrolijke kerstkaart, en sterkte met de warmte.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een grappig en lief kaartje is het zo geworden ! mooi
    fijn dat je er weer bij bent ondanks deze hitte !
    grtjs,martina (DT 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superschattig kerstkaartje Enny en zo'n prachtige stokroos
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk plaatje wat je mooi hebt ingekleurd Enny, prachtig kaartje ervan gemaakt!
    Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje met leuke digi!
    De foto van de stokroos met bij is gaaf, genieten van dit soort kleine dingen.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen