maandag 22 juli 2019

Uitdaging

Hallo allemaal, eerst en vooral heel hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn kerstkaart, tof om te lezen !
Voor de maandelijkse uitdaging van "Creatief met stempels" had Christine weer een tof idee :
- een achtergrond maken zonder inkt of verf (dus met natuurlijke middelen)
- daarop collage stempelen
Ik heb blaadjes en bloemen uit de tuin voor enkele achtergronden gebruikt (tussen 2 kaartjes door de Cuttlebug gedraaid), en er al 2 collage kaartjes mee gemaakt.  Telkens de midden-stempels gemaskerd, en daar dan rond en over gestempeld.   Ik heb zoveel stempels gebruikt, dat ik al niet meer weet, welke merken ! :)
Vermits we weer een tropische week krijgen, zal ik overdag wel nog bezig zijn met kaartjes, dus.. wordt vervolgd !
Nog een fijne dag en hou het koel !







Hello everyone, first of all, many thanks for the kind comments on my Christmas card, so lovely to read !
For the monthly challenge of "Creative with stamps", they asked :
- make a background without ink or paint
- use it for collage stamping
So I made some backgrounds with leaves and flowers from the garden (put it through the Cuttlebug, between 2 layers of cardstock). Then I stamped one main stamp in the middle, masked it, and stamped all around and over it.
I'll be making more cards, because this week, it's tropical weather again, so better to stay inside during noon.
Have a nice day ! 

9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig resultaat! Nu begin ik toch te twijfelen om er ook mee aan de slag te gaan hoor 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh whaaaw wat mooi! Dat is nog eens een idee, blaadjes en bloempjes door -in mijn geval- de Double Do halen! Ik vind het echt een prachtig resultaat!
    Ik woon trouwens een half uur van Antwerpen ;-) Maar zolang het code rood is en de vijver is nog biet gevuld, zijn we nog niks met waterplanten :-( Zowel Maarten als ik vinden het moeilijk om nu te wachten met de vijver... ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, I haven't done this technique for ages and love the result you have here Enny.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je echt alleen maar blaadjes en bloemen gebruikt voor de achtergrond....wauw wat een prachtig en bijzonder effect geeft dat, ga ik misschien ook eens proberen. De kaarten zijn erg mooi geworden met alle stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt wel creatief spelen met materialen en stempels. Wat heb je dat tof gedaan!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, geweldig Enny! Wat is dit gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enny,
    Je kaartjes zijn heel mooi ! Een leuk idee om in de tuin eens op zoek te gaan en kijken wat we kunnen gebruiken voor de cuttlebug. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Enny, this is just beautiful! I love the soft colors and the collage look you've created ~ perfect! I hope your weather stays okay and you are able to make a lot of cards!
    I'm sorry I haven't visited - we have been away on vacation!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal mooi zijn de kaartjes geworden !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen