donderdag 17 oktober 2019

Donderdag - kerstkaart

Hallo allemaal, eerst en vooral hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige kaart. Sommige dames hebben gemeld, dat ze mij niet goed konden bereiken, zelfs met een gevaren-driehoek. Ik heb mijn (betaalde) beveiliging (Bitdefender) nagekeken, en alles blijkt veilig te zijn. Soms heb ik ook een probleem om op iemand's blog te geraken, misschien een (tijdelijk) probleem bij Blogger ?  Of is het omdat ik nog Windows 7 heb, die volgend jaar niet meer bijgewerkt word ?  Ik denk eraan, om Windows 10 aan te schaffen.
Maar eerst  heb ik een ander probleem te verwerken : mijn hondje was vorige week niet goed, een bloedtest wijst uit, dat ze diabetes heeft....  Nu gaat de dierenarts mij vanmiddag tonen, hoe ik haar elke dag een insuline-prik moet geven, en eventueel voeding aanpassen enz....  Ik hoop dat ik het goed kan, want ik wil mijn schatje toch graag nog lang houden.
Dus even geen zin in kaartjes maken, maar ik heb er nog eentje, dat ik een tijdje geleden maakte. De torens zijn van Crafty Individuals, de kerst-slede weet ik niet meer.
Nog een fijne dag en tot binnenkort !



Hello everyone, first of all, many thanks for your nice comments, much appreciated !
I haven't been around lately, because I have a problem : my little doggy isn't well, a bloodtest revealed, that she has diabetes...  This afternoon, the Vet will teach me, how to give an insuline shot every day, and maybe food-adjustments, etc.....  I do hope that it helps, I want to keep my little darling for much longer.
So, I'm not in the mood for cardmaking now, but I have a Christmas card which I made earlier. The houses are from Crafty Individuals, don't remember the brand of Santa's sleigh.
Have a nice day and see you soon !

27 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje en supergave stempel is dat
    heb dat probleem bij jou ook krijg dan inderdaad een gevaren driehoek maar ik kan wel gewoon rechtstreeks bij je blog komen via mijn favorieten
    sterkte met je hondje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartje, Enny. En wat een schatje, jouw hondje, ik hoop ook dat je daar nog lang van mag genieten.
    Ik kom door klikken ook niet op je blog, met melding en gevaren driehoek. Het komt door de https vooraan in je link. Als je de s weghaalt, dus http enz. dan kom je er wel. :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dit kerstkaartje Enny...mooi hoe die kerstman door de lucht reist met zijn rendieren en pakketjes
    Wat naar dat je lieve hondje diabetes heeft...dat had onze Jack Russell ook de laatste jaren van zijn leven..Hopelijk kan ze met de nodige medicijnen nog lang blijven,...veel sterkte ermee
    En ja ik heb ook een probleem dat ik je gelinkte kaart niet in beeld krijg...maar dat lukt wel via mijn sidebar...dus even een omwegje hè..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Mooi stempel- en kleurwerk! Ik hoop dat je nog lang plezier van je lieve hondje mag hebben. Vervelend als die beestjes iets mankeren.
    Vanuit 52 weeks kon ik ook niet op je blog komen, had hier ook een rode driehoek. Gelukkig weet ik de naam van je blog zo ook!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Diabetes bij een hondje, dát hoor ik vandaag voor het eerst Enny. Ik hoop dat het spuiten je goed zal lukken en dat je schatje nog héél lang bij je mag zijn!
    Je kaart is super leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Enny! Ach wat sneu voor je hondje, dat geeft zorgen, dat snap ik wel. Sterkte, het gaat je vast lukken om te injecteren hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Wat jammer van je hondje.
    Maar met diabetes kun je ook oud worden.
    Sterkte voor je.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart.
    De kerstman zal het druk gehad hebben in die stad.

    Het is te begrijpen dat je die lieve knapperd nog lang bij je wil hebben.
    Met dat spuitje zal het wel lukken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch nog een mooie kerstkaart die je kunt laten zien. Ik begrijp dat je hoofd nu even niet naar kaarten maken staat. Veel sterkte gewenst met je leuke hondje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een schat van een hondje, hopen dat het prikken je gaat lukken...
    Je kaartje is ook een lieverd!
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    Lief Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. awww what a cute doggie, sorry he is not well, good you can get on top of it and try and maintain the diabetes... lovely card, just gorgeous.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat is niet leuk dat ze diabetes heeft, hoop echt dat het prikken gaat lukken. Ik heb ook nog steeds Windows 7,moet nu ook overstappen op 10..
    Mooie kerstkaart had je nog op voorraad
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kerstkaartje met de kerstman al in aantocht! Ja de hondjes willen wat! Hopelijk gaat het allemaal goed met het spuiten en kan ze nog een poosje mee! Ik moet vrijdag naar de dierenarts met mijn hondje voor zijn gebit, daar zullen een paar tanden getrokken moeten worden maar hij is al 14. Ook een beetje eng! Maar ja, we hopen maar het beste nietwaar! Fijn dat je toch een kaartje hebt voor 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What an adorable little lady she is! I'm sure she will be much better once she has her daily shots.

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje met de kerstman in zijn slee door de lucht zoevend.
    Wat sneu dat je hondje diabetes heeft. Succes met prikken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstkaart is dit.
    En beterschap voor je hondje. Hopelijk gaat het met de medicatie weer wat beter met haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart !
    Heel naar voor jou en je hondje !
    Hoop dat het goed gaat komen met de medicatie .

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Succes met het spuiten van je lieveling.
    Ik denk dat het probleem.ligt bij het blogadres dat je ingeeft bij het linken. Maar we vinden je wel he!
    Weer een mooie kerstkaart.
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Enny. Wat vervelend van je hond. Maar he gaat vast goed lukken met elke dag insuline spuiten. Wij hebben het met een poes gehad. Hebben het harten gedaan en de poes vond het niet erg en het is nog een aantal jaren goed gegaan. Veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Spijtig nieuws van Flo'tje! Het lukt je vast wel met het prikken! We doen alles voor onze kleine viervoeter hé :) Mooi kaartje met het avondpanorama! Leuk met de arrenslee! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Enny! Beterschap met je hondje, lukt vast met het prikken! Hier moest ik de paarden wel eens prikken, was in het begin even lastig, je wilt ze geen pijn doen natuurlijk, maar ging later prima. Hopelijk voelt ze zich snel beter! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart, Enny!
    Jee, niet leuk van je hondje, natuurlijk wil je er alles aan doen om haar bij je te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oesje, Enny , dat lief Florreke, maar je zal dat met veel liefde en goede zorgen zeker doen zoals het moet.dus even geen kaartjes, maar dat komt wel, de kaart,deze,week,is alvast een mooie,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk kaartje Enny !
    En wat een snoezig hondje heb jij ! Ik duim dat alles goed gaat hoor ! Mijn vriendin haar hondje heeft ook suikerziekte en met de insuline lukt het prima, dus dat komt bij jullie zeker ook helemaal goed x
    Lieve groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allereerst heel veel sterkte met je hondje. Komt goed met het prikken.
    Prachtige kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Enny je moet bij je blog via instellingen je HTTPs omleiding inschakelen. Je ziet dan bovenaan bij je blog het van onveilig naar veilig veranderen. Dat is denk ik het probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kerstkaartje Enny. En wat een schatje van een hondje hen jij! Ik hoop voor jou dat je het nog heel lang bij je mag houden!

    BeantwoordenVerwijderen