woensdag 5 december 2012

Druk, druk, druk....

Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar momenteel staat mijn Cuttlebug gloeiendheet, stempels en inkt en papier overal, en (helaas) ook glitter overal !!  Zelfs mijn hondje had een glitter-pels  :))       Ja, moet die ook nodig bij vrouwtje onder de werktafel en zo rondlopen hé !! 
Hier een overzicht van een deel van de kerstkaarten.  Van sommige heb ik er een aantal gemaakt.
Enkele kaarten zijn  al onderweg....



I don't know how it's looking at your place, but here, my Cuttlebug is red-hot, and there are stamps, ink and paper everywhere !  Unfortunately, there's also glitter everywhere....  Even my little dog had a glittery fur... well, she shouldn't creep under my worktable....    :))
Here a picture of part of my Christmas cards. From some of them I made several.  And some of them are already on it's way....

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Enny,
    klinkt heel erg herkenbaar, min cuttlebug staat ook roodgloeiend !
    Heel erg mooie kerstkaarten !
    Nog veel succes ermee !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Enny, je hebt al een hele voorraad kerstkaarten. En zoveel verschillende! Bij mij worden de kerstkaarten in reeksen gemaakt (wegens tijdgebrek).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha je cuttlebug gloeiend heet!! Wat een productie en ze zijn zo verschillend en zo mooi, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen