donderdag 2 mei 2013

Beetje kleur

Vandaag een grijze dag, dus breng ik een beetje kleur !  Maar ik klaag niet hoor, ben blij dat het wat regent, erg nodig voor de tuinen en velden !  En zo kan ik ook weer knutselen, want met dat mooie weer leefde ik zowat in de tuin....  :))
Ik denk dat het voorbeeld in de Craft Stamper stond, en vermits ik dezelfde stempel had....  :)) Achtergrond (een A4 blad) met diverse Distress kleuren bewerkt en met water gesproeid, stuk uitgesneden, bestempeld met tekst van Different Colors. Jongetje met hond (Stempelwinkel ?) met Versafine gestempeld en uitgeknipt.



Today a grey day, so I'll bring you some colour !  But I'm not complaining, because the gardens and fields really do need rain !
I think this example is from Craft Stamper and because I have the same stamp..... :))
Background (A4 piece) coloured with Distress inks and sprayed with water. I cut out a fitting piece and stamped it with a Different Colors text.     Boy with dog (Stempelwinkel ?) stamped with Versafine and cut out.

4 opmerkingen:

  1. Ja Enny, die mooie kleurige achtergrond doet ons denken aan allerlei kleurige bloemen waar we al zo naar uit kijken! Mooie stempel die twee vriendjes samen op de foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan zeg !
    Ik ben de laatste tijd ook vaker buiten dan aan de knutseltafel :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een bijzondere mooie kaart, geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Enny , had ik nog niet gezien , heel mooie achtergrond en zo'n leuk ventje der bij!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen