zaterdag 27 juli 2013

Een beetje zon...

Vandaag, na weken, eindelijk wat regen ! En meteen een soort wolkbreuk met onweer ! Maar voor de natuur is het heel goed.  Om de dag toch wat zonnig te eindigen, een kaartje met een zon, en nog "zonnige" foto's.  Het kaartje is gestempeld met die leuke Jofy stempels, ja, ik ben er ook voor bezweken !  :))) 


Nee, dit is geen banaan, maar wel een gele courgette !




Today, after weeks, finally some rain, with a thunderstorm ! But of course it's very good for nature. To end the day with some sunshine, a card with a sun, and some "sunny" pictures.   The card is stamped with the funny Jofy stamps, yes I couldn't resist them !  :)) 

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie zonnige kaart Enny, en helemaal voor mij!!!Bedankt in elk geval , ik vind ze heel mooi hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi zeker een zonnige kaart.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zonnig kaartje, leuk hoor

    groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zonnig kaartje Enny! En wat een leuke "banaan"!! Ja, eerst dacht ik toch dat ik een banaan zag ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super kaarjte Enny! van welk merk zijn die woordjes in kadertjes ?

    grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen