zondag 23 april 2017

ATC ruil - swap

Hallo iedereen, nogmaals hartelijk dank voor al de leuke commentaren, ik ben er heel blij mee !
Dankzij de goede organisatie van hobby-vriendinnen Françoise en Riitta, heeft onze stempelgroep al enkele jaren een ATC ruil kunnen doen met een groep in Finland.
Dit jaar was het thema "groen".  Hierbij de 5 ATC's die ik maakte, en over een maand of zo toon ik de ATC's die ik van Finland in ruil krijg.
Nog een prettige zondag !







Hello everybody, thanks again for your kind comments, you make me happy!
2 hobby-friends, Françoise and Riitta, have organised another ATC swap between our stamp-group in Belgium and one in Finland.  The theme was "green".  So here are the 5 ATC's which I made, and in a month or so, I'll show you the ATC's, which I receive from Finland.
Have a nice Sunday !

2 opmerkingen:

  1. Deze week ben ik 's avonds na het werk niet meer aan de computer geraakt... Tijd dus voor een blog-inhaalbeweging! Ik heb hier weer allerlei moois gezien, heel leuk om te bekijken!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit contact met Finland !
    Ze zijn erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen