donderdag 23 november 2017

Donderdag - kerstkaart

Hallo, het is weer zover, een nieuwe kerstkaart op donderdag voor "52weekstochristmas" !
Zoals ik een vorige keer al vertelde,  ken ik veel mensen met hondjes, dus hier alweer een honden-kerstkaart !
De stempels zijn van My Favorite Things en ze zijn toch zo leuk !
Buiten stormt het en het begint net te regenen, maar gisteren hebben we van een mooie zonnige dag kunnen genieten. Vandaag dus weer knutselen.  
Nog hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten, heel lief van jullie !  Iemand merkte op, dat ze niet een heel jaar kerstkaartjes zou kunnen maken.  Nee, ik ook niet hoor, in de zomer ben ik liever in de tuin bezig. Maar nu maak ik er heel veel, dan heb ik genoeg "voorraad" om in de zomer ook te tonen.  :o)
Ondanks het weer nog een prettige dag (binnen) en tot de volgende keer !






Hello, it's time again for a Christmas card for "52weekstochristmas" !
As I told you before, I know a lot of people with dogs, so here another doggy Christmas card.
The stamps are from My Favorite Things, and they're so cute !
It's stormy weather and rain outside, but yesterday we had an exeptionable sunny day, lovely !
Thanks again for your nice comments, so kind of you !
Someone said, that she couldn't make Christmas cards all year. Well, neither can I, in the Summer I prefere to be in the garden.  But I make a lot of cards now, so I have plenty to show all over the year.
Wherever you are, have a nice day, and see you next time !

32 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk honden-kerstkaartje Enny! Het is vandaag inderdaad weer om heerlijk binnen te knutselen. Hier geen regen, maar wel harde wind. Veel knutselplezier vandaag.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit kerstkaartje Enny...zo een lieve stempeltjes erop vooral de tekst vind ik geweldig mooi...heel knap

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart en wat een gave stempel van het hondje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Enny. Ik heb nog heel veel kaarten over na het schrijven straks. Ben al aan het uitzoeken, wat naar wie. Maar als ik volgend jaar iedere week wil meedoen, ben ik weer zoklaar. Maar vanmorgen zag ik een leuke oplossing voor mijn lege tijd dan. Maak een doosje voor wie je dat leuk ijkt. Dan kunnen ze kaartjes versturen, die ze kregen. Ga ik beslist doen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje met dat gave hondje omgeven met kerstlichtjes en cadeautjes.
    Bij mij zijn de kerstkaarten toch redelijk "vers van de pers"! Zo heeft ieder zijn eigen manier van werken. Fijne dag, hier is het nog droog.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enny,
    het is weer een leuk kaartje geworden hoor, en ja ik dacht in het begin van het jaar, oesje een gans jaar kerstkaarten maken... dat ga ik nooit volhouden. Maar jawel, ik heb het gedaan, en het leuke ervan is dat je iedere week een ander ideetje hebt en op het einde van de rit een gans reeks verschillende kaartjes hebt en dat is het leuke ervan.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk kaartje en dat glimmetje op zijn kerstmuts doet het goed! Ik maak zomers ook minder kaarten maar toch wel iedere week een kaart. In deze tijd wel wat meer maar andere kaarten vind ik ook leuk om te maken. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een super schattige kerstkaart met het hondje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is dit. Heel mooi gedaan!
    Zomers maak ik ook niet veel, of ik moet door de warmte al naar binnen vluchten.
    Nu is het guur en het stormt hier. De takken vliegen over de straat, dus heel verstandig om binnen zitten te knutselen ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach....wat een lief kerstkaartje Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een boef dat hondje..helemaal in de lichtslinger gewikkeld hihi. Ik vind hem superleuk Enny.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Enny , hier ook zeer slecht wéér bbrrrrr ...
    Het freubelen gaat je goed af ,leuke honden kerstkaart wooww
    Kerstgroetjes van Epie ,
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje, ga jij maar lekker door met die super gave hondenkaartjes. Ik krijg daar nooit genoeg van.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en vrolijke kerstkaart Enny, ik vind het hondje heel grappig, ik maak echt het hele jaar door kerstkaarten,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke kaart !
    Zeker voor hondenliefhebbers !!!!
    Ik hou ervan !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf kaartje met dat leuke hondje, Enni...hij zit wel erg verstrikt in de lampjes, de sukkel...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat is dit een schattig hondje! Mooie kaart weer Enny!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg schattig kaartje met het verstrikte hondje. Ook je vorige twee kaartjes zijn mooi geworden. Wat knap om zoveel kerstkaartjes te maken, ik moet ze nog tellen. Ik kan wel het hele jaar door kerstkaartjes maken, die maak ik het liefste.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje, Enny. Heel schattig met dat hondje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Enny ! Die stempeltjes zijn inderdaad zo lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat arme beestje. Helemaal verwikkeld in de lampjes van de boom. Lief kaartje Enny met maar ook je kaarten hieronder zijn leuk. Al 113 kaarten . Wow dat zijn wel heel erg veel.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is weer een heel mooi kerstkaartje ook ik doe tijdens de zomermaanden weinig op kaartjes maken gebied te druk met buiten dingen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieffie Enny! Heb je leuk gemaakt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kerstkaartje Enny!!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Enny, dat is lang geleden hè. Ik zie dat je nog steeds hele mooie kaartjes maakt. Blijven doen zou ik zegge. Zelf probeer ik af en toe ook nog wat te hobbyen al is de tijd ervoor beperkt. Zou je me kunnen laten weten of je adres nog hetzelfde is? Dan stuur ik je dit jaar zeker een kerstkaartje 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattig kerstkaartje!
    De hond heeft zich flink verkeken in de lichtjes, hihi.
    Leuke stempels!
    Voorraadje opbouwen is altijd handig. Tuintijd is hier ook minder freubelen :)
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart en al zeker als er een hond op staat! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk en grappig kaartje.
    Leuk ook dat je probeert voor de ontvangers een passend kaartje te maken, dus een hondje voor de hondenliefhebbers.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen