maandag 19 februari 2018

Speciale jarige

Hallo allemaal, leuk dat jullie weer op mijn blog komen kijken ! En een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, Annemarie en Regina, ik hoop dat we bij elkaar inspiratie kunnen opdoen.
Ook hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn kerst- en Valentijnkaarten, super tof !
Vandaag een kaartje voor een dame, die 95 jaar geworden is !!  Ja, ja,  een respectabele leeftijd !  Ze wou het cijfer niet op haar kaart, dus heb ik er een bloemenkaart met wat goud van gemaakt. Zaterdag was het haar feest, met heel veel volk, en reuze gezellig ! En we waren volgens haar  allemaal "deugnieten", omdat we het feest geheim hadden gehouden voor haar.....    :o)
Tot de volgende keer !






Hello everyone, and welcome !  Also a warm welcome to my new followers, Annemarie en Regina !
And many thanks for all the nice comments on my last posts, you all make me blush !
Today a Birthday card for a lady, who is 95 !!  Very respectable age indeed !  She didn't want the number on the card, so I made a flower card with a bit of gold.  Her "party" was on Saturday, with lots of people, and, according to her, we were all "naughty", because we kept the party a secret for her....   :o)
See you next time !

8 opmerkingen:

  1. 95, wat een leeftijd! Prachtige kaartje heb je voor de jarige gemaakt.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is een mooie leeftijd! En als je het dan nog aan kan om middelpunt van en verrassingsfeest te zijn, chapeau!
    Je kaart is heel mooi! Prachtig gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BEAUTIFUL! Lovely colours and beautifully coloured, thanks for this gorgeous viewing.xx[aNNie' blog]
     ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Enny! Daar heb je de jarige vast blij mee gemaakt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor deze bijzondere dame. Ze was er vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart maakte je voor deze hele speciale gelegenheid !
    Mooie stempel ook !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, 95! Bij mij zou dat op mijn kaartje mogen staan hoor :-) Ik ben er zeker van dat ze erg blij was met deze mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb ik zelf ook liever niet, een cijfer op een kaart :)
    Heel mooie kaart, de gouden accenten vallen me op!

    BeantwoordenVerwijderen