zondag 18 maart 2018

Uitdaging - challenge

Hallo en welkom op mijn blog !  En iedereen hartelijk bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kerstkaart !
Brrr, wat is het koud, en zo'n ijzige wind, dus binnen "cocoonen"....
Vandaag toon ik de kaartjes, die ik voor de maandelijkse uitdaging van "Creatief met stempels" (Christine) maakte.  Zij vroeg schaapjes en veel kleur.
Ik heb maar meteen 2 kaartjes en 3 ATC's gemaakt.  Het eerste kaartje is nog een "normaal" paaskaartje met veel kleurige bloemen.  Het tweede kaartje is al wat gekker en de ATC's zijn helemaal gek, maar het zou wel tof zijn voor breiwerk, moest dat echt bestaan....   :o)
Ik wens jullie nog een fijne zondag en hou het warm !



A coloured sweater at once !

That will become a striped sweater.....






Hello and welcome on my blog. Thanks again for the many nice comments on my last post.
Ooh, it's freezing cold outside, and an icy wind, so the only option is "cocooning" inside....
Today I'll show the cards which I made for the monthly challenge of "Creative with stamps". Christine asked for sheep and lots of colour. 
So I made 2 cards and 3 ATC's.   The first card is a "normal" Easter card with lots of colourful flowers.  The second card is a little bit crazy and the ATC's are complete crazy !  But it would be nice for knitters if it really would exist.....   :o)
Have a nice Sunday !

8 opmerkingen:

  1. schitterend met die gestreepte schaapjes!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous and fun card Enny. Had a chuckle at your cocooning inside, I am sending you some of our heat, stay warm and cuddly.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie met de schaapjes Enny.
    Ik heb nog wat rondgekeken op je blog en zag dat ik heel wat moois gemist heb tijdens mijn afwezigheid.
    Bedankt voor je lieve blogberichtje!
    Lieve groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lig slap van het lachen Enny, wat een vrolijke boel hier!
    Het bovenste kaartje vind ik al zo gezellig, en ik kan niet wachten op de lente en hogere temperaturen! Dan je breiwerk en de schaapjes streepjes truien aan te geven...ik vind het geweldig!!! ik moet weer lachen, hihi
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha heel leuk je gestreepte schaapjes! Mooie reeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je schaapjes echt fantastisch. Prachtig gevonden gewoon. Ik had het alleen niet begrepen dat we ook schaapjes moesten gebruiken. Ik heb alleen de kleurtjes gebruikt. Ik zat er dus compleet naast.

    BeantwoordenVerwijderen