dinsdag 7 augustus 2018

De laatste loodjes.....

Hallo allemaal, en weeral een "warm"  welkom op mijn blog ! Vandaag nog een hete dag, en dan zou het (eventjes ?) wat frisser worden met kans op regen....   hopelijk !
In de tuin hebben de bloemen het moeilijk, maar op mijn kaart staan ze fris en kleurig ! Het is nog een kaart voor de uitdaging van vorige maand bij Creatief met stempels. Ik heb de tekst "Happy Birthday" uit geponst en verhoogd op gekleefd. De achtergrond is ook embossed.
Dit is het voorlopig van mij, ik ga er eventjes tussenuit, maar binnenkort zie je mij hier wel weer verschijnen !
Nog een heel mooie dag !




Hello everyone, and again a "warm" welcome ! Another hot day today, and then we should get some cooler temperatures and maybe some rain, don't know for how long....
In the garden, the flowers are suffering, but on my card, they are fresh an colourful. It's a card I made for the monthly challenge from "Creative with stamps". I cut the text, and put it back on in 3D.
That's it for now,  have a nice day !
 

12 opmerkingen:

  1. Wát een bloemenpracht Enny en de verhoogde tekst zó leuk...moet ik ook nog eens gaan doen! De tuin is gewoon herfstachtig, véél geel blad en de frisse kleuren ver te zoeken maar gelukkig komt het tropeneind in zicht en wie weet krijgt alles straks nog een opleving...ik in ieder geval wél hihi!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk bloemenkaartje Enny....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemenkaart!! Gelukkig wordt het wat minder warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zo'n kleurrijke bloemenkaart, die verhoogde tekst is een mooi idee, nog niet geprobeerd.
    Geniet van je vakantieperiode!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh how pretty Enny, reminds me our spring is just around the corner. Gorgeous stamp and colours.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fleurige kaart.
    Ik wil je nog bedanken voor je kaart die je opstuurde. Bedankt voor de steun. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart en die verhoogde tekst geeft een mooie extra. geniet van je vakantie
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige fleurige kaart.
    Mooi gemaakt Enny.
    Fijne vakantie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk effect deze techniek. Mooie kleurige bloemen ook.
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk en vrolijk kaartje! Fijne vakantie!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een leuke kaart Enny!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen