zaterdag 24 oktober 2009

Layout Beervelde

Van mijn bezoek aan Beervelde (volgende keer spreken we af, hé Mich ! :)), heb ik een layout gemaakt, een eenvoudige, maar toch weeral eentje klaar.... Da's tegenwoordig niet zo simpel, want mijn hondje (16 maanden) heeft héél véél aandacht nodig..... en als er voortdurend zo "iemand" tegen je arm staat op te springen, en te janken, kan je je nog moeilijk concentreren.... :)) Maar het zal wel slijten zeker.... Sommigen zeggen, na zo'n 3 jaar, worden de hondjes rustiger; anderen spreken van 7 jaar..... !!! Oei, oei, dan staat me nog iets te wachten... :)))) Maar het is een schat hoor !! Alleen momenteel nog een "wild wijveke", zelfs na DE operatie (of juist daardoor ??) :))))))))

I finally made a layout about my visit to the Garden Show in Beervelde. A simple one, but at least one more finished.

That's not so simple nowadays, because my little doggy FLO (16 months old) wants a lot of attention. And when she's jumping and whining, it's difficult to concentrate on your hobby.

But it will pass, I'm sure. Only, some tell me, in about 3 years time, they get calmer; others say, it can last for 7 years, .... help !!! :)))

She's a sweety otherwise.... only still a bit of a "wild lady", even after her "operation" (or just because of it ????) :)))))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten