zondag 25 september 2011

Stempel dag Creafine

Het was een fantastisch weekend !  Niet alleen door het mooie weer, maar ik ben met een vriendin naar Papendrecht geweest, naar de kei-toffe stempel dag van Finie (Creafine).  Zij en al haar medewerkers     (-sters) hebben ons weer enorm verwend !  We hebben prachtige kaarten gemaakt en natuurlijk kon ik het niet laten, om weeral te "shoppen" !!
Hieronder foto's van de dag en van mijn buit.   De kaartjes laat ik in een volgend bericht zien.
En met het prachtige weer konden we zelfs 's middags buiten eten, met zicht op de eendjes, zwanen en zelfs een reiger !







It's been a great weekend !  Not only because of the nice weather, but I went with a friend to the Stamping day of Creafine in Papendrecht (Holland).  Finie and her helpers gave us a wonderful day; we made beautiful cards, which I show later.  Here already some pictures of the day and of my "shopping" !  And with the lovely weather, we could eat outside, looking at the ducks, swans and even a heron !

2 opmerkingen:

  1. Ja zo te zien hebben jullie een heel fijne dag gehad.
    Ook je nieuwe buit ziet er schitterend uit daar zal je nog heel wat plezier aan hebben, ik kijk al uit naar je creaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen