dinsdag 20 december 2011

Drukke tijd

Sorry, ik heb de laatste dagen geen tijd gehad om een kaartje te maken/tonen, want ik was druk bezig met kerstkoekjes bakken en versieren.  Hieronder een foto van de verschillende soorten.  Ja, dat is een traditie, die mijn moeder en grootmoeder al in ere hielden, en ik vind het ook leuk om te doen.  Nu is het natuurlijk erg in de mode, vooral cupcakes. 
Maar toch nog een kaartje, ook weer met Papermania stempels.





Sorry, didn't have time to show cards lately, because I was busy, baking Christmas cookies. (see picture). It's a tradition in our family, my Grandmother and Mother did it, and I love to do it also.  Nowadays, it's big fashion here, especially cupcakes. 
But I can also show a card now, made with Papermania stamps.

3 opmerkingen:

  1. Die koekjes zien er heel smakelijk uit! Het water loopt me al in de mond :o) En die vogeltjeskaart is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat heb je weer een bijzondere mooi kaart gemaakt!! en dat lekkers...........heerlijk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm.... heerlijk en je kaartje is echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen