donderdag 24 oktober 2013

Weer kerstkaartjes...

Hallo dames, nogmaals hartelijk dank voor al jullie toffe commentaren, en welkom aan mijn nieuwe volgsters, ik hoop dat jullie mijn blog interessant genoeg vinden om af en toe eens te komen kijken  !
Ditmaal weer enkele kerstkaartjes, eentje voor Duitsland en eentje voor België of Nederland. Ja, ik heb er nog een hele hoop te maken !  De achtergrond van de blauwe kaart is van Impression  Obsession, de huisjes-stempel van Vilda.  De Duitse tekst heb ik op het Stempelmekka in Hagen gekocht.
Op het andere kaartje heb ik willekeurig kleine stempeltjes dooreen gezet in rood en groen. De stempel met het kerststukje is nog een "oudje" van Penny Black.




Thank you very much for all your nice comments, and a very warm welcome to my new followers !
This time some Christmas cards again, yes I have many more to make ! The blue card is made with a background stamp from Impression Obsession, the village stamp is from Vilda.  On the other card, I randomly stamped with small stamps in red and green. The main stamp is an oldy from Penny Black.

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige afbeelding van de bovenste kaart, schitterende kaarten!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook begonnen met de Kerstkaarten, een hele karwei voor mij, daar ik iedereen wil verwennen maar nier van massa productie hou, De jouwe zijn alvast heel mooi, de bovenste heeft mijn voorkeur!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaarten Enny! Het blauwe kaartje weerspiegelt de stilte en het frisse van een vers sneeuwlandschap en het rode kaartje straalt de warmte van de kerstsfeer binnenshuis uit.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi en stijlvol gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kerstkaarten!! Prachtige achtergronden heb je erbij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaartjes, en die huisjes zien er zo gezellig uit.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen