zaterdag 10 mei 2014

Voor een jarige....

Hartelijk dank voor jullie leuke commentaren, het doet altijd weer plezier ! 
Hier een kaartje, dat inmiddels al bij de jarige is aangekomen. 
Ik heb de achtergrond met Pan Pastels en diverse stencils bewerkt en de figuur is van een vroegere stempellap van Art Specially.  Ik gebruik die heel graag, omdat het zoveel vrolijkheid uitdrukt.
En dat kunnen we met dit trieste weer goed gebruiken.
Nog een prettig weekend en veel stempel-plezier !



Thank you very much for your nice comments, they always make me glad.
Here a Birthday card, which already arrived.
I made the background with Pan Pastels and different stencils. The figure is from an old Art Specially set. I love to use it, because it shows so much happiness !  And that's something we can use now, with this grey weather.
Have a nice weekend and lots of fun with your stamps !

6 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een mooie en zeker vrolijke kaart is dit geworden.
    Daar wodt je echt wel blij van!
    Wat heb je mooie kleuren gebruikt om tot dit resultaat te komen, Enny.
    Dankjewel voor de reactie op mijn blog en ik ga zeker eens proberen om erachter te komen of ik dit papier kan bestellen bij Jen Compen. Als de ondergrond gladder is wordt mn stempelwerk tenminste wat scherper. Bedankt voor de tip.
    Fijn weekend en veel stempelplezier.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt!
    Wat een vrolijk geheel.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart!! Prachtige kleuren en achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier wordt je wel vrolijk van, denk ik zo. :-)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Enny

    Klopt het dat jij dinsdag rond 10uur bij het woefke buitenging?ik was er net geparkeerd voor haar deur bijna en jij liep daar buiten ik dierf niet goed roepen omdat ik niet zeker was ik ben nog een paar mooie Livonia stempeltje gaan kopen, jammer ik had 10minuten eerder moeten zijn
    Mooie kaart heb je weer gemaakt
    Gr.Akkina

    BeantwoordenVerwijderen