zondag 25 januari 2015

Regen of sneeuw ?

Hallo, ik dacht er deze week aan, de foto rechts te wijzigen, maar gisteren heeft het weer gesneeuwd, dus ze mag nog even blijven. :)) 
Ik had laatst een kaartje gemaakt met druppels. Helaas niet die van Ryn, die heb ik nog niet. Maar met Versamark en dan clear embossing poeder erop, zien ze meer uit als sneeuwvlokken, dus ook toepasselijk voor dit jaargetijde.  Ik ga zeker nog oefenen met die druppels, maar intussen wens ik jullie nog een prettige zondag !



Hello, ik was thinking this week, to change the picture on the right, but yesterday it snowed again, so the picture can stay for a while.  :))
Lately, I made a card with raindrops.  Unfortunately not those by Ryn, I don't have those (yet). But with Versamark and clear embossing powder, those drops look more like snow.  Fitting for this season, but I'll have to practice more, to get real raindrops.  Meanwhile I wish you all a nice Sunday !

5 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Enny !
    Ik heb die tekststempel ook :) das een mooie he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaart Enny! helemaal anders dan wat je gewoonlijk maakt, maar echt heel heel heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enny, je kaartje is mooi hoor en je regendruppels mogen wat dikker zijn, het heeft hier deze week HEEL hard geregend en de sneeuw is op komst.
    Liefs, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart en een super idee met de tekst er zo naast.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen