maandag 17 juli 2017

Darkroom Door 2

Hallo allemaal, hartelijk bedankt voor jullie fijne commentaren op mijn vorige berichten, super tof ! En ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster, Ans, bedankt, en ik hoop dat we bij elkaar inspiratie kunnen opdoen !
Vandaag weer een kaartje met Darkroom Door stempels, en terwijl ik ermee bezig was, viel mij iets bijzonders op :  de achtergrond stempel (postzegels) heb ik dit jaar op het Art Specially Event gekocht, de stempel is ontworpen door Rachel Greig. Nu wou ik er een "oude" stempel op gebruiken, nl. eentje van 2007, en ja, die is ook ontworpen door Rachel Greig !!  (toen nog firma Stamp-It). Wauw, wat een toeval !  Ik wist niet, dat die dame al zo lang bezig was, maar ze maakt prachtige ontwerpen.  Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden, en tot donderdag, voor een nieuwe kerstkaart !






Hello everyone,  thanks again for your lovely comments on my last messages, so kind of you !
And a very warm welcome to my new follower, Ans !
Today, another card with Darkroom Door stamps, and while I was at it, I noticed something special :  I bought the background stamp (poststamps) this year at the Art Specially Event, it's designed by Rachel Greig.  I wanted to use another "old" stamp from 2007, and yes, that one is also designed by Rachel Greig (then Stamp-It) !!  What a coincidence ! I had no idea, that Mrs Greig was designing stamps for such a long time already, her stamps are beautiful. 
Well, I hope that you like my card, and I'll see you again on Thursday, for another Christmas card !

5 opmerkingen:

  1. Dit is een leuk reiskaartje met al die postzegels. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart evenals je vorige kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, fantastic background stamp, love it. I hope you are doing well, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een leuk kaartje!
    Postzegel achtergrond is erg mooi.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen