zondag 23 september 2018

Hobbybeurs - Nekkerhal

Hallo allemaal, het is een regenachtige zondag, dus ideaal om gezellig binnen te zitten en te knutselen of te bloggen !
Bij de reacties op mijn vorige kaart (waarvoor hartelijk dank !), vroegen veel dames, wat ik allemaal op de Hobbybeurs in Mechelen heb gekocht. 
Dus heb ik mijn "buit" gefotografeerd, en hieronder kan je het allemaal zien. Nu alleen nog genoeg tijd vinden, om dat ook te gebruiken, ha, ha ! 
Ik ben de logeerkamer aan het "uitmesten", om meer plaats te maken voor hobby-spulletjes.... 
Een groot deel van mijn vroegere hobby-tijdschriften (kruissteken) is al weg, naar een "goede thuis".. Maar het is niet makkelijk, want ik kan zo moeilijk iets weggooien...         komt dat jullie bekend voor  ???
Ik wens jullie nog een gezellige zondag en tot de volgende keer !




Hello everyone, it's raining here, so ideal weather to make cards !
With the comments on my last card (for which I thank you very much), some ladies asked, what I bought at the Hobby fair on Thursday. So I made some pictures, and now you can see my new stuff. Now I only have to find the time to use it, ha, ha !
I'm clearing old stuff from the guest room, to make place for new hobby-stuff.....
Old magazines (cross stitch, my former hobby) are going to a "good home", but it's so hard to throw anything away....   sounds familiar ??
Have a nice Sunday, and see you next time !

12 opmerkingen:

  1. Je hebt jezelf goed verwend Enny...jeminee weet je wel waar je moet beginnen!!! Ik kan hele oude spullen wel weg doen hoor of iemand anders blij mee maken! Anders word de hobbykamer een winkel hihi
    Heel veel plezier met je aanschaf, maar dat gaat vast lukken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Enny...christmas comes early met al deze gave cadeautjes...jij kunt vooruit de komende tijd!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous goodies here Enny, love to see your cards when you use them. Have fun.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie buit Enny! Zal je weer veel moois mee kunnen maken!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Enny,
    wat een mooie buit zeg ! Daar kan je lekker mee aan de slag ! En leuk wel de kamer oprommelen om meer plaats te maken voor je knutselspulletjes, zo kom je ook weer vanalles tegen dat je meteen wil gebruiken he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige aankopen heb je gedaan, dus veel plezier hiermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw jij hebt je best gedaan op de beurs.
    Ik heb zoveel niet gekocht.
    'k voelde er me wel niet zo lekker, nogal benauwd, misschien kwam het daardoor.
    Van de regen niet veel gezien als je daar in die grote hal aan 't rondkijken bent.
    'k Ben benieuwd naar wat je de komende tijd allemaal gaat maken.
    Veel plezier met je leuke hobbyspulletjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat heb je leuk gewinkeld op de beurs Enny.....daar zien we vast heel veel moois van verschijnen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben benieuwd wat voor moois je gaat maken met de leuke nieuwe aanwinsten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie buit, er komen nog veel mooie kerst/winterkaarten aan denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg herkenbaar; ik kan ook nooit iets weggooien! Na een grote opruiming heb ik welgeteld 1 zakje met kerststerren weggedaan LOL! Leuke spulletjes heb je gekocht op de beurs, ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen