zondag 7 oktober 2018

Uitdaging

Hallo allemaal, wow, wat was het de vorige dagen prachtig weer, ik hoop dat iedereen heeft kunnen genieten ! Nu even een dagje wat minder en dan krijgen we terug mooi nazomer-weer !
Nog hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn kerstkaart !
Vandaag toon ik 2 kaarten, die ik maakte voor de maandelijkse uitdaging bij "Creatief met stempels" (nogmaals dank Christine !). Gevraagd werd : kaarten met fruit.
Ik heb een kaart met druiven gemaakt, de vierkantjes met een druiven-stempel van Magenta zijn verhoogd op gekleefd.  Dan ook nog een kaart met een peer, een stempel die ik ooit eens op het Stempel Mekka kocht.
Nog een heel gezellige zondag en tot de volgende keer !




Hello everyone, wow, we had such lovely weather these last days, I do hope that you all could enjoy!  Now it's a grey day, but tomorrow, the lovely weather starts again !
Thanks very much for all your kind comments on my last card !
Today, I show 2 cards, which I made for the monthly challenge of "Creatief met stempels" : they asked for cards with fruit.
So I made a card with grapes : the squares with a grape stamp from Magenta are raised.
And another card with a pear, which I bought at the Stempel Mekka a while ago.
Have a lovely day and see you next time !

6 opmerkingen:

  1. Two lovely fruity cards, love this stamp.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes met heerlijke fruitjes, dat lust ik zo graag.
    Leuk gemaakt Enny.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere kaartjes. Goed bedacht ook! EN ja lekker genieten van het mooie nazomerweer, als het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt Enny.....mooi gestempeld!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten Enny. Het fruit ziet er smakelijk uit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen