dinsdag 22 januari 2019

Inspiratie

Hallo, het is hier al een hele dag aan het sneeuwen, wauw ! Dus het voetpad ruimen (verplicht) en de vogels extra voederen (graag).  En ik hoop dat iedereen veilig thuis geraakt.
Na de Black Ice kaartjes (nogmaals dank voor de leuke reacties), nu iets helemaal anders en veel kleuriger. Ik bewonder al lang de kleurige kaartjes van Anneke De Clerck (Some fiddling on the kitchen table),  en heb voldoende inspiratie opgedaan, om het ook eens te proberen. De achtergrond is met Dylusions verf (turquoise en lime). Dan met witte verf wat cirkels erop gestencild en spatten gemaakt, en een bloem van Paper Artsy erop gestempeld. De bloem nogmaals gestempeld, ingekleurd met Copics, uitgeknipt en erop gekleefd. Ik hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden, in ieder geval kleurt het een grijze dag !
Tot donderdag, voor een nieuwe kerstkaart !



Hello, it has been snowing all day here, wow ! So we have to clear the footpath and I also put extra food out for the birds.
After the Black Ice cards (thanks again for the lovely comments), now something different and colourful. I've been admiring the colourful cards from Anneke De Clerck (Some fiddling on the kitchen table) for a long time, and finally decided to try her technique.  The background is made with Dylusions paint (turquoise and lime). Then I put on some circles with white paint and a stencil, and stamped a flower from Paper Artsy. I stamped the flower again on white cardstock, coloured with Copics, cut it out and adhered it on the card.
I do hope that you like this card, it gives some colour on a grey day.
See you on Thursday, for another Christmas card !

14 opmerkingen:

  1. Hier word ik helemaal blij van Enny, wat een fleurige kaart in super kleuren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GAAF Enny, ik ben er weg van ik hou van deze stempelwerken en vind je kaartje supers en je kan er trots op zijn!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is supergaaf. Wat goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is weer super.
    Mooi die felle kleuren, dit geeft al een lentegevoel ook al zitten we vandaag echt in een winters sfeertje.
    Een prachtige kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart alleszins heel leuk Enny :)
    Heel mooi je nonchalante achtergrond. De bloem komt er super op uit. Dankjewel voor de link, fijn dat ik je kon inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker vrolijk, daar hou ik wel van.
    Bedankt voor je lieve berichtjes steeds .x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, wat leuk! Meteen goed gedaan voor je eerste keer proberen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hier geen sneeuw bijgekomen, alles rustig verlopen...
    wat een leuke, kleurrijke kaart is het zo geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohhh wauw!
    Hier hou ik van, veel kleur.
    Bloem komt prachtig uit. Vaker doen, ik zit te genieten.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Enny,
    Ik ben vandaag voor het eerst op je blog en gelijk maar volger geworden ;-)
    Prachtige kaart heb je gemaakt zeg!
    Ik ga nog even verder scrollen naar het andere moois wat je gemaakt hebt.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen