donderdag 9 mei 2019

Donderdag - kerstkaart

Het is echt weer om kerstkaarten te maken, dus we gaan dapper door !
Allereerst een dikke proficiat aan de winnaars van de uitdaging : Ans, Eri, Aartje en random winnaar Anita !
En hartelijk dank voor de vele reacties op mijn vorige kaartjes.
Vandaag een kaart die ik ook maakte met de sketch, maar omdat het papier al schuin was voorgedrukt, heb ik het niet gebruikt voor de uitdaging, dat was een beetje te makkelijk.
De stempel is van Stampfrancisco en ik heb nog wat glitters en sterren gebruikt.
Tot de volgende keer !



It's cool, rainy weather, so ideal to make Christmas cards.
First of all congratulations to the winners of the "52weekstochristmas" challenge : Ans, Eri, Aartje and random winner Anita.
And many thanks for the lovely comments on my last cards.
Today another card made with the challenge-sketch, but the paper was already printed diagonally, so easy to use. The stamp is from Stampfrancisco and I used some stars and glitter stones.
See you next time !

22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, in mooie kleuren met de sketch! Dank je wel voor de felicitatie! Nog een fijne donderdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Enny.
    Het gerecht faalde inderdaad en iemand onschuldig en beloftevol moet er voor boete.
    Van mijn Ikea pakket rest er alleen nog papier.... Dat is voor later!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een sjiek kaartje met dat rood en goud leuk plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk is je kaart Enny, mooie stempel heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw mooie kaart is wéér leuk uitgewerkt met de sketch !!
    Creatieve groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stempel heb je gebruikt! Het is een prachtig kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Enny, en je papier past heel goed bij mekaar.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje en wat een leuk stempeltje met die tekst er door heen! Papier past er mooi bij.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk met die tekst over het plaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi, Enny! Leuk papier gebruikte je voor de sketch.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi warm gekleurd dessin-papier Enny. Een mooie kerstkaart heb je met die leuke sketch gemaakt. Mooie stempel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook jij hebt de andere halve delen van vorige week gebruikt (ik ook hoor). En dus weer een mooie kaart.
    Ik moest weer via een andere kaart op jou blog komen. (iets met privacy) Maar het is weer gelukt.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is echt een leuke sketch om kaarten mee te maken, deze is ook weer heel erg leuk
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Enny,
    Ik zie inderdaad de sketch van vorige week hierin.....leuke kaart!
    Bedankt voor al je trouwe berichtjes.
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart is dit ook geworden met de Sketch!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat is dat een fantastisch mooie stempel! leuk dessinpapier ook!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk met die vintage stempel erbij.
    Ik heb de craftstamper nog niet kunnen zien, ben voor de moment in het zonnige Portugal
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gedaan weer! Soms zijn sketches zo leuk, dat ik ze opsla op mijn computer en ze dan later nog eens gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sweet card and so gorgeous design. Thanks for your sweet comment and taking the opportunity to use DIL computer to say Hello...hugs..
    [aussie aNNie blog] ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is echt heel mooi. Een sketch is inderdaad vaak een goede inspiratiebron.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja, daarom maakte ik ineens de kaartjes in dubbel, was ik meteen van alle stukjes van af =)
    Leuk kaartje is het zo geworden,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen