zondag 30 juni 2019

Bloemen

Hallo op deze laatste "tropische" dag, ik hoop dat je niet gesmolten bent (ik wel bijna) !  :)
Vanaf morgen zou het wat frisser worden, oef !
Nog hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn kerstkaart, altijd fijn om te lezen !
Voor de maandelijkse uitdaging van "Creatief met stempels", werd gevraagd, wat je favoriete bloemen zijn. Oh, ik heb er zoveel, en momenteel doen ze het allemaal super in mijn tuin ! Ja, eerst flink wat regen, en dan die hete week, je ziet ze groeien. :)
Ik heb 2 van mijn favoriete bloemen op een kaart gezet,  clematis en vingerhoedskruid. En de bijtjes lusten die ook graag. :)  De stempels zijn van Sheena Douglass en van Paper Artsy. De achtergrond heb ik deze keer met Pan Pastel gedaan.
Aan alle scholieren, en de gelukkigen die vrij hebben, nog een super mooie vakantie !




Hello, it's the last "tropical" day here in Belgium, tomorrow temperatures are back to "normal" (about 23° C).  Wow, just in time, I was melting away.....    :)
Many thanks for all the lovely comments on my Christmas card, so nice to read !
For the monthly challenge of our local stamping group, you had to make 1 (or more) card(s) with your favorite flower. Now I have many favorites, my garden is full with flowers. 
But I chose 2, a clematis and a foxglove.  The stamps are from Sheena Douglass and Paper Artsy.
School holidays have started here in Belgium, so I wish everyone a wonderful holiday ! 

10 opmerkingen:

  1. Allebei mooie bloemen en mooie kaarten.
    Met die warmte kunnen je bloemen wel een extra gieterke water gebruiken.
    Ik ben zo blij dat het morgen wat gaat afkoelen.
    Pff niks voor mij die hitte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan heb jij ook nog stempels van je favoriete bloemen, top! Heel mooie kaartjes! Mooi ook met die lichtblauwe achtergronden, de bloemen komen er mooi op uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, deze fleurige kaarten! En inderdaad, het zal niet slechter zijn als het een beetje minder warm wordt de komende week...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten Enny! Heb je de bloemen ook in deze kleuren in je tuin? Mijn lievelingsbloemen in de tuin zijn stokrozen, ze doen me denken aan vakantie in Frankrijk. Vorig jaar had ik ze voor het eerst bij de voordeur, na jarenlang zaden neergelegd te hebben. Ze staan alleen precies voor het keukenraam, ik denk steeds dat er iemand voor het raam staat ;-). Maar ik kan er wel mooi naar kijken, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten !
    Bloemen , altijd mooi !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are two beautiful cards Enny, gorgeous stamps too.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal leuk zijn deze kaartjes geworden ! geslaagd hoor
    en de afkoeling, ze is daar ! =)
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt twee hele gave kaartjes gemaakt Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie bloemen kaarten.
    Mooie kleuren, en mooi ingekleurd.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen